پیکر یک شهید گمنام در استانداری کرمانشاه تشییع و تدفین شد

پیکر یک شهید گمنام در استانداری کرمانشاه با حضور جمعی از مسئولان تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر یک شهید گمنام در استانداری کرمانشاه بعد از ظهر یکشنبه با حضور خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و آحاد مختلف مردم شهید پرور و مسئولان استان در استانداری کرمانشاه برگزار شد.

در این آئین معنوی که همزمان با سالروز شهادت مظلومانه حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار شد، مردم و مسئولان ضمن شرکت در مراسم عزاداری دخت گرامی پیامبر اسلام (ص) با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و شهدا تجدید میثاق کردند.

شهدا ناظر و شاهد رفتار و کردار همه ما هستند

در این مراسم که نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه، استاندار کرمانشاه، فرمانده قرارگاه نجف اشرف، معاونان و مدیران کل استانداری، فرماندهان نظامی و انتظامی و مدیران ادارات و سازمان‌ها نیز حضور داشتند، مداحان اهل بیت (ع) در رثای بانوی دو عالم حضرت صدیقه طاهره (س) به مرثیه سرایی و روضه خوانی پرداختند.

در این مراسم پیکر مطهر شهید گمنام پس از تشییع باشکوه و اقامه نماز با حضور مردم قدردان کرمانشاه، در محوطه استانداری کرمانشاه به خاک سپرده شد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه در این برنامه با بیان اینکه شهدا ناظر و شاهد رفتار و کردار همه ما هستند، تشییع و تدفین شهدا در نقاط مختلف استان را اقدامی ارزشمند توصیف کرد و گفت: از مدیریت ارشد استان در برنامه ریزی برای تشییع و تدفین پیکر مطهر شهدای گمنام در استان از جمله در محوطه استانداری تشکر و قدرانی می‌کنم.

استاندار کرمانشاه نیز در این مراسم با بیان اینکه امروز مهمان گرانقدر و بسیار ارزشمندی برای استانداری داریم، گفت: باید تلاش کنیم که هر چه بیشتر در مسیر شهدا گام برداریم و فکر خود را به آنان نزدیکتر کنیم زیرا تمام ملت ایران آرامش، عزت، اقتدار و امنیت خود را مدیون خون پاک این عزیزان هستند.

وی همچنین از حضور باشکوه و دشمن شکن مردم ولایی کرمانشاه در مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر شهدای گمنام در استان تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 712673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.