تأثیرگذاری ایران در معادلات بین‌المللی به برکت خون شهدا است

استاندار کردستان گفت: اگر امروز ایران در دنیا جایگاه برجسته‌ای دارد و یکی از اضلاع تأثیرگذار بر معادلات بین‌المللی است مظهر و عامل مؤثر آن همین شهدا هستند که گمنامانه در راه اسلام و قرآن جان خود را فدا کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا، امروز _یکشنبه بیست‌وششم آذر_ در مراسم تشییع چهار شهید گمنام دوران دفاع مقدس در شهر سنندج اظهار کرد: امروز میزبان چهار شهید گمنام هستیم که بلندآوازگی و نامداری آنها در عرش اعلا و برای ملکوتیان است.

وی افزود: همه مسلمانان و مؤمنان عالم، امروز مقامی را گرامی می‌دارند که در تمام منابع اهل تسنن و تشیع و در کلام همه علمای اعلام، به عنوان برترین زنان عالم از سوی پیامبر اکرم (ص) معرفی شده است.

استاندار کردستان ادامه داد: آیات و سور متعددی در قرآن کریم در وصف حضرت فاطمه (س) وجود دارد که از مصادیق آن می‌توان به آیه مباهله و آیه تطهیر اشاره کرد.

زارعی‌کوشا اضافه کرد: ما امروز در روز شهادت چنین شخصیت بزرگی، میزبان فرزندانی از چنین مادری هستیم که گمنامی را از مادرشان به ارث بردند و به دنبال نام و نشان نبودند.

وی گفت: شهدایی که دل در گرو آرمان‌های بلند اسلام نهادند و با نفس قدسی حضرت امام (ره) پای در رکاب گذاشتند تا این مرز و بوم را از لوس تجاوز متجاوزان و مستکبران محافظت کنند.

استاندار کردستان تصریح کرد: اگر امروز ایران در دنیا جایگاه برجسته‌ای دارد و یکی از اضلاع تأثیرگذار بر معادلات بین‌المللی است مظهر و عامل مؤثر آن همین شهدا هستند که گمنامانه در راه اسلام و قرآن جان خود را فدا کردند.

تأثیرگذاری ایران در معادلات بین‌المللی به برکت خون شهدا است

زارعی‌کوشا ادامه داد: تشییع همزمان ۲۸۰ شهید در کشور، یک پیام بزرگ برای آحاد ملت و مسئولان دارد و آن این است که بدانید بر سر چه سفره‌ای قرار گرفته‌اید و این پست‌ها و مسئولیت‌ها به ارزش خون بهترین فرزندان این مرز و بوم رقم خورده است.

وی اضافه کرد: امروز ما مظهر امن‌ترین کشور دنیا هستیم که این امنیت به یمن و برکت خون شهدا و فداکاری رزمندگان ایجاد شده است.

استاندار کردستان تصریح کرد: اگر دیروز ما شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا می‌دادیم و ما را متهم به توهم دشمن و توهم توطئه می‌کردند، امروز سراسر عالم شاهد بزرگترین جنایت‌های تاریخی هستند که در باریکه غزه اتفاق می‌افتد و در کمتر از دو ماه بیش از ۱۸ هزار شهید و بیش از ۵۰ هزار نفر کودک و زن و مرد در این سرزمین مجروح شده‌اند و سازمان‌های بین‌المللی فقط سکوت کرده و نظاره‌گر هستند.

زارعی‌کوشا افزود: به فضل الهی تا امروز تمام پیش‌بینی‌های امام راحل به تحقق پیوسته و نابودی اسرائیل نیز به دست همین جوانان فلسطینی و یمنی و حزب الله رقم خواهد خورد.

وی تاکید کرد: ما افتخار می‌کنیم که امروز کشور ایران پرچمدار جریان حق در جهان است و نظام ما نظامی الهی است که جریان زلال پاک این نظام و انقلاب که با خون شهدان شکل گرفته ناخالصی نمی‌پذیرد.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: پیام شهدا به مسئولان این است که مراقب باشید زلال پاک این انقلاب ناخالصی نمی‌پذیرد و یک جایی آن را بیرون می‌اندازد.

کد خبر 712599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.