اعتبار ۱۹ میلیارد تومانی برای انتقال شبکه آب‌رسانی فضای سبز منطقه ۸ اصفهان

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان گفت: طول خط انتقال آب فضای سبز حدفاصل خیابان رباط تا پارک گل محمدی ۳۷۰۰ متر است که برای اجرای آن اعتباری بیش از ۱۹ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است و سال جاری اجرا می‌شود.

علی باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه برای حفظ و نگهداشت این میزان از فضای سبز و استفاده از طرح جامع که چند سالی است اجرا می‌شود، حدود ۱۷.۵ کیلومتر شبکه انتقال آب فضای سبز پیش‌بینی شده است، اظهار کرد: از حدود چهار سال پیش این طرح آغاز شده و اقدامات خوبی تاکنون انجام شده است.

وی با بیان اینکه تا پایان ۱۴۰۰ نزدیک به سه و نیم کیلومتر از این شبکه انتقال اجرا شده است، افزود: در حال حاضر یکی از رویکردهای بودجه‌بندی این منطقه موضوع زیست‌پذیری بهتر و حفظ و نگهداشت فضای سبز است. مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان ادامه داد: هم‌اکنون تعدادی از این خطوط انتقال حد فاصل پارک بهشت تا میدان ماه فرخی در خیابان جابر انصاری و خیابان رزمندگان قرار گرفته است که طول این خط بالغ بر ۳.۸ کیلومتر و اعتباری که برای آن پیش‌بینی‌شده ۱۰ میلیارد تومان است.

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان اضافه کرد: قرارداد این پروژه با پیمانکار تنظیم و تحویل شده و طبق برنامه زمانبندی، تا پایان سال جاری این طرح اجرا می‌شود.

باقری با اشاره به اینکه این خطوط در غالب طرح جامع تشکیل شده است، بیان کرد: این طرح از یک‌سری خطوط انتقال، توزیع و مخازنی که به صورت یک شبکه کامل به یکدیگر متصل می‌شود، تشکیل شده است و در واقع از ظرفیت آبی که در این منطقه وجود دارد، توزیع و مدیریت انجام می‌شود.

وی گفت: خط کلکتوری که سال جاری مجدد قرارداد آن منعقد شده و در فاز اجرا قرار گرفته است، خط انتقال آب حدفاصل خیابان رباط تا پارک گل محمدی است که این خط تا پارک چشمه کساره ادامه پیدا می‌کند و در نهایت به مخزن ۲۵۰۰ متر مکعبی پارک کساره می‌رسد.

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان تصریح کرد: طول این خط ۳۷۰۰ متر و اعتباری که برای آن پیش‌بینی شده بیش از ۱۹ میلیارد تومان است که سال جاری حدود ۷.۵ کیلومتر آن اجرا می‌شود.

باقری بیان کرد: این شبکه انتقال که طبق طرح جامع پیش‌بینی شده بود، با تکمیل این دو خط انتقال آب به پایان می‌رسد.

وی اظهار کرد: طول این شبکه انتقال جدید که طی چند سال گذشته و سال جاری اجرا می‌شود ۱۷.۵ کیلومتر است و در نهایت به قسمتی که از قبل وجود داشته است متصل می‌شود و رینگ کاملی را شکل می‌دهد.

کد خبر 712458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.