رقابت‌های بین‌المللی بدمیتون جام فجر با حضور ورزشکاران ۳۵ کشور در یزد برگزار می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد گفت: رویداد بین‌المللی بدمیتون جام فجر با حضور ۱۵۰ تا ۲۰۰ ورزشکار از ۳۵ کشور دنیا در یزد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، زهیر حاجی حسینی ظهر امروز _پنجشنبه بیست‌وسوم آذر_ در نشست هم‌اندیشی با خبرنگاران استان یزد اظهار کرد: اکنون ورزش به یک صنعت تبدیل شده و ابعاد زندگی و اجتماعی مردم را تحت تأثیر قرار داده است، بنابراین نیاز به توجه و برنامه‌ریزی بیشتری دارد.

وی با اشاره به حضور ۹ ورزشکار و کسب پنج مدال رنگارنگ در مسابقات آسیایی و پاراآسیایی افزود: کسب این نتایج برای جوانان یزدی افتخار خوبی بود، البته توان و ظرفیت یزدی‌ها بیش از این‌ها خواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد گفت: موفقیت یک فرد یزدی در سطح بالای رقابت‌های آسیایی و جهانی نشاط اجتماعی و مردمی را در پی خواهد داشت.

حاجی حسینی با بیان اینکه بهمن‌ماه میزبان مسابقات بین‌المللی جام فجر هستیم، افزود: این رویداد یکی از رویدادهای مهم ورزشی کشور است که ۳۲ سال از برگزاری آن می‌گذرد، رنکینگ المپیک را داشته و ورزشکاران مختلفی در این رویداد شرکت می‌کنند، قطعاً اجرای این نوع رویدادها در یزد اثرات خوبی جهت ارتقای سطح ورزش استان خواهد داشت و توان ورزشکاران استان را محک خواهد زد.

وی با بیان اینکه بال اصلی هر رویداد و فستیوالی پوشش رسانه‌ای و نشر اخبار آن است، گفت: در رویداد بین‌المللی بدمینتون جام فجر حجم بالایی از ورزشکاران میهمان ما خواهند بود و ۱۵۰ تا ۲۰۰ ورزشکار از ۳۵ کشور دنیا در این رقابت‌ها شرکت خواهند کرد، امید است که با کمک رسانه‌ها بتوانیم از ظرفیت استان یزد استفاده ببریم.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان یزد اظهار کرد: رویداد بین‌المللی بدمینتون جام فجر بهمن ماه در سالن امام علی (ع) دانشگاه یزد برگزار می‌شود و قصد داریم در این ایام حال و هوای شهر را تحت تأثیر این رویداد ملی و بین‌المللی قرار دهیم.

حاجی حسینی از واریز هدایا و حمایت مالی ۵۰ میلیون تومانی مصوبه شورای ورزش به ورزشکاران قبل از اعزام به مسابقات خبر داد و گفت: بعد از بازگشت و کسب مدال نیز ضمن استقبال از مدال‌آوران در مراسمی بزرگ از ورزشکاران مدال‌آور استان تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 712033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.