دمای هوای مازندران کاهش می‌یابد

کارشناس سازمان هواشناسی مازندران از گسترش هوای سرد از امروز (چهارشنبه) در مازندران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، مرتضی فرجی امروز _ چهارشنبه بیست‌ودوم آذر_ در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت آب‌وهوای این استان، اظهار کرد: طی دو روز اخیر مازندران شاهد نیمه ابری، ابری و کاهش دما را بوده است.

وی با بیان اینکه انتظار می‌رود از بعدازظهر فردا بارش‌ها از نیمه غربی استان آغاز شود که یک سامانه سردی را دنبال خواهد داشت، افزود: این سامانه از بامداد پنجشنبه در استان گسترش پیدا کند و در این روز دمای هوا کاملاً سرد است، البته در مناطق جلگه‌ای و ساحلی به نقطه صفر و زیر صفر نخواهد رسید.

کارشناس سازمان هواشناسی مازندران با بیان اینکه گذر چهارشنبه شب و پنجشنبه شب ارتفاعات این استان بارش برف پیش‌بینی شده و جاده‌ها لغزنده است، خاطرنشان کرد: این سامانه اواخر ساعات پنجشنبه از سطح استان مازندران خارج می‌شود.

فرجی با بیان اینکه وضعیت آب‌وهوایی استان مازندران در نقاط شرق به شکل بارش‌های پراکنده است، تاکید کرد: پیش از ظهر جمعه بیست‌وچهارم آذر جو استان پایدار و نیمه‌آفتابی و با روند افزایشی دما برخوردار خواهد بود.

وی گفت: در روزهای شنبه و یک‌شنبه نیز شاهد آب‌وهوایی صاف تا نیمه ابری با افزایش دما در کل استان هستیم، باید توجه داشت که امشب و فردا دریا مواج است و برای فعالیت‌های دریایی مناسب نیست.

کد خبر 711608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.