هدف دشمن کاهش مشارکت مردم در انتخابات است

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی با اشاره به اهمیت انتخابات پایان سال، گفت: هدف دشمن کاهش مشارکت مردم در انتخابات است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، حسن ناهیدی امروز _سه‌شنبه بیست‌ویکم آذر_ در نشست با بخشداران خراسان شمالی اظهار کرد: هر میزان به برگزاری انتخابات نزدیک تر می‌شویم اهمیت و آثار آن بیشتر می‌شود.

وی با بیان اینکه هدف دشمن کاهش مشارکت و زیر سوال بردن مسئولان و نظام است، افزود: با اقدامات و فعالیت‌های انجام شده در حوزه‌های مختلف هیچ گونه شبهه‌ای نخواهیم گذاشت.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی ادامه داد: قانون‌گذار، قانون را برای سال‌های طولانی نگارش می‌کند، اما این قانون برای کسانی که حتی رأی نداده‌اند نیز نوشته شده است؛ بنابراین این کار بسیار مهم تلقی می‌شود و انتخاب یک نماینده برای تصمیم‌گیری تمام امور مردم مهم است.

ناهیدی مشارکت در انتخابات را مهم دانست و خاطرنشان کرد: دشمنان با روش‌های مختلف به دنبال اخلال در برگزاری انتخابات هستند در حالی که انتخابات تعیین کننده راهبردهای نظام است که با پشتوانه مردم اجرا خواهد شد.

وی تاکید کرد: ساز و کار انتخابات به گونه‌ای نیست که تقلب در آن دخیل باشد، سلامت و امنیت برگزاری انتخابات از اولویت‌های مهم و اصلی نظام تلقی می‌شود.

ناهیدی گفت: نگاه رهبر جهان اسلام بر سلامت انتخابات است و باید همین موضوع را سرلوحه اهداف خود قرار دهیم؛ بنابراین نباید از کسی توصیه‌ای را بپذیریم.

وی افزود: در حوزه فیبر نوری اقدامات خوبی انجام شده است در حالی که گسترش و فراوانی فیبر نوری در بسیاری از استان‌ها مشهود نیست که می‌تواند در آینده، توسعه و پیشرفت استان را سریع‌تر رقم بزند.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی اظهار کرد: مراجعات مردم به بخشداران زیاد و میزان مطالبات و توقعات مردم نیز به همان نسبت زیاد است، اما بخشداران به عنوان محور کار تمام دستگاه‌های اجرایی می‌توانند این حجم از مشکلات را به حداقل برسانند.

کد خبر 711432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.