سامانه بارشی جدید از چهارشنبه وارد کرمانشاه می‌شود

سرپرست سازمان هواشناسی استان کرمانشاه با اشاره به شرایط جوی استان طی روزهای آینده، گفت: سامانه بارشی جدید از چهارشنبه وارد کرمانشاه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمد زورآوند _دوشنبه بیستم آذر_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس آخرین تحلیل از داده‌های هواشناسی، هوای استان کرمانشاه طی امروز و فردا (سه شنبه) نیمه ابری تا ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد ملایم پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: به دنبال این وضعیت موجی بارشی از بامداد چهارشنبه تا اواسط روز پنجشنبه جو منطقه را تحت تأثیر قرار داده و کاهش محسوس دمای روزانه به تناوب سبب بارندگی همراه با وزش باد و احتمالاً رعدوبرق در استان خواهد شد.

سرپرست سازمان هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: شرایط ناپایدار که در روز چهارشنبه بخصوص در نیمه شمالی استان از نمود بیشتری برخوردار خواهد بود ممکن است در برخی نقاط با آب گرفتگی معابر نیز همراه گردد.

وی بیان کرد: بارش علاوه بر ارتفاعات و گردنه‌ها در برخی نواحی سردسیر به شکل برف مشاهده خواهد شد.

زورآوند ادامه داد: با عبور موج مذکور از روز جمعه تا دوشنبه هفته آینده مجدداً شرایطی پایدار در جو منطقه تقویت می‌شود که به استثنای مه صبحگاهی در روز جمعه به ویژه در مناطق سرد و معتدل و افزایش تدریجی دمای هوا پدیده قابل توجه دیگری برای جو استان در پی نخواهد داشت.

کد خبر 711313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.