افزایش حضور گردشگران چینی در اصفهان/ علاقه‌مند ساخت هتل با سبک کشور چین در نصف‌جهان هستیم

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان با اشاره به افزایش حضور گردشگران چینی در این کلان‌شهر گفت: علاقه‌مندیم در اصفهان یک هتل با سبک کشور چین ساخته شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مسعود حیدری عصر امروز _دوشنبه بیستم آذر_ در دیدار مدیران شهری اصفهان با هیئتی از شهر شیان چین با بیان اینکه روابط دوستانه بین اصفهان و چین قدمت بسیار زیادی دارد، اظهار کرد: افزایش حضور گردشگران چینی در اصفهان به‌تازگی قابل توجه بوده است.

وی افزود: علاقه‌مندیم در اصفهان یک هتل با سبک کشور چین ساخته شود؛ این علاقه‌مندی فقط در سخن نبوده است، زیرا تاکنون چند رستوران و ساختمان به سبک چینی توسط بخش خصوصی در اصفهان ساخته و ایجاد شده است.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان با بیان اینکه این روابط باید گسترش پیدا کند و از توانمندی‌های کشور چین در این زمینه استفاده کنیم، گفت: علت خواهرخواندگی اصفهان و چین مناسبات مشترک فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی بوده است که علاقه‌مند به افزایش آن هستیم.

حیدری تصریح کرد: ما زمین‌هایی را برای ساخت هتل آماده کرده‌ایم و می‌خواهیم بدانیم با چه ویژگی‌هایی این هتل‌ها می‌تواند برای گردشگران چینی به اندازه‌ای مناسب باشد که در آن احساس راحتی کنند؛ زمین‌های مورد نظر برای این پروژه وسیع و فضاهای تفریحی نیز در آن پیش بینی شده است.

وی گفت: امیدواریم به‌زودی این اتفاق خوب رقم بخورد و شاهد حضور بیش از پیش گردشگران چینی در اصفهان باشیم، چراکه این موضوع مورد تاکید شهردار، شورای اسلامی شهر و مسئولان اصفهان است و هر گونه حمایت و همراهی از جانب آن‌ها انجام خواهد شد.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان با بیان اینکه زمین‌هایی که برای این هتل در نظر گرفته‌ایم، می‌تواند از ۵۰ هزار متر مربع به بالا و در مناطق میان و خارج از شهر باشد، تصریح کرد: بیشتر زمین‌ها امکان بارگذاری اقتصادی بیشتر نیز پس از ساخت هتل خواهد داشت و می‌تواند محرک توسعه برای هر دو طرف باشد.

بخش خصوصی آمادگی همکاری با چینی‌ها برای ساخت هتل را دارد

وی تاکید کرد: هدف ما از ساخت این هتل راحتی و ارائه خدمت به شهروندان چینی است، اما می‌توان از شهروندان سایر کشورها نیز در این هتل‌ها پذیرایی کرد.

حیدری با بیان اینکه هدف ما کوتاه مدت نیست و زمین‌هایی که در نظر گرفتیم در آینده نیز می‌تواند برای هر دو طرف منافع و درآمد پایدار به دنبال داشته باشد، اظهار کرد: زمین‌های درنظر گرفته شده از بهترین و وسیع‌ترین زمین‌های شهر است که امکان دسترسی به مراکز تفریحی و سیاحتی شهر را دارد.

وی ادامه داد: دسترسی به ترمینال‌های زمینی و هوایی با حداقل زمان و نبود مشکل ارتفاع ساخت از جمله ویژگی‌های زمین‌هایی است که برای ساخت هتل چینی در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان تصریح کرد: بخش خصوصی آمادگی همکاری با چینی‌ها برای ساخت هتل را دارد، ما پیش از این در ساخت شهربازی (شهر رویاها) در اصفهان با کشور چین همکاری داشته و نشان داده‌ایم که در طول ساخت پروژه شریک و همراه خوبی هستیم.

کد خبر 711288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.