نخستین مدرسه استثنایی شهرستان باوی افتتاح شد

استاندار خوزستان با اشاره به افتتاح نخستین مدرسه استثنایی در باوی، گفت: شرایط تحصیل دانش‌آموزان با نیازهای ویژه باید با کمترین مشکل و هزینه فراهم شود، به همین منظور باید در تمام شهرستان‌های خوزستان مدارس استثنایی فعال باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، علی اکبر حسینی‌محراب امروز _دوشنبه بیست‌ویکم آذر_ در حاشیه آئین بهره‌برداری از نخستین مدرسه استثنایی شهرستان باوی اظهار کرد: ساخت این مدرسه در شهرستان باوی، زمینه تحصیل آسان‌تر دانش‌آموزان استثنایی منطقه را فراهم می‌کند تا با مشکلات کمتر و علاقه بیشتری به تحصیل خود بپردازند.

وی افزود: توسعه ساخت اینگونه مدارس برای ترغیب ادامه تحصیل دانش‌آموزان استثنایی در خوزستان ضروری است تا این قشر با طی کردن مسافت کوتاه‌تر و مشکلات کمتر در کلاس درس حاضر شوند.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه معلولیت نباید محدودیتی برای ادامه تحصیل این دانش آموزان باشد، ادامه داد: نخبگانی در این قشر وجود دارد که در گروه‌های کمتر دیده می‌شوند.

حسینی‌محراب بهبود امکانات تحصیلی دانش آموزان استثنایی از سیاست‌های دولت است دانست و تصریح کرد: شرایط تحصیل دانش‌آموزان با نیازهای ویژه و استثنایی باید با کمترین مشکل و هزینه فراهم شود به همین منظور باید در تمامی شهرستان‌های خوزستان مدارس استثنایی فعال باشد.

وی توسعه مکان‌های ورزشی و چمن‌های مصنوعی در شهرستان‌ها به ویژه در مناطق روستایی را از دیگر برنامه‌های استان دانست و تاکید کرد: یک زمین چمن نیز برای ورزشکاران جوان و موفق این شهرستان دایر شده تا از این مکان برای انجام تمرین‌های خود استفاده کنند.

کد خبر 711156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.