فشارهای وارد شده به جمهوری اسلامی در تاریخ بی‌سابقه است

نماینده ولی‌فقیه در کرمانشاه گفت: بنا بر تأیید مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) برنامه‌ریزی دشمنان طی سال‌های اخیر بسیار دقیق بوده است، اما به لطف خدا آن‌ها قدرت پروردگار متعال و ظرفیت عظیم قلوب مؤمنان را برای مقابله با این توطئه‌ها محاسبه نکرده بودند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام حاج حبیب‌الله غفوری با حضور در مسجد علی ابن موسی‌الرضا (ع) اظهار کرد: به‌برکت اجتماعات دینی و عبادات جمعی، اقتدار اسلام و نظام اسلامی روزبه‌روز بیشتر شده و استکبار جهانی به‌رغم همه تلاش خود در دشمنی، نتوانسته است مانع حرکت انقلاب اسلامی شود.

وی دعای جمعی مؤمنان را گره‌گشای مسائل کشور دانست و افزود: امروز خط مقدم جبهه مبارزه با کفر و ظلم که روزی در پنج‌کیلومتری اهواز بود، به فرسخ‌ها دورتر انتقال پیدا کرده که نتیجه توسل جمعی به خداوند متعال است.

امام جمعه کرمانشاه با مروری بر فشارهای وارد شده به نظام مقدس جمهوری اسلامی توسط دشمنان، این دشمنی‌ها را در طول تاریخ بی‌سابقه دانست و خاطرنشان کرد: بنا بر تأیید مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) برنامه‌ریزی دشمنان طی سال‌های اخیر بسیار دقیق بوده است، اما به لطف خدا آن‌ها قدرت پروردگار متعال و ظرفیت عظیم قلوب مؤمنان را برای مقابله با این توطئه‌ها محاسبه نکرده بودند.

حجت‌الاسلام غفوری با اشاره به وقایع امروز جهان ادامه داد: ذات استکبار زورگویی است و اتفاقات امروز غزه ممکن است در هر جای دیگر دنیا رخ دهد.

وی با بیان اینکه ارتباط با عالم معنا کلید حل مشکلات است، تصریح کرد: آثار توجه به ذات اقدس باری‌تعالی و توسل به ائمه اطهار (ع) و حضرت زهرا (س) را در سیره شهدای گران‌قدر به‌ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی دیده‌ایم که در جنگ ۳۳ روزه با عنایت حضرت صدیقه طاهره (س) توانست جنگ را به پیروزی برساند.

امام جمعه کرمانشاه با تاکید بر اینکه رضایت و خشم خدا در رضایت و خشم حضرت زهرا (س) است، گفت: اراده حضرت فاطمه (س) در عالم هستی مؤثر است و توسل به آن حضرت برکات فراوانی دارد که نباید از آن غافل شد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه وجود با عظمت حضرت صدیقه طاهره (س) حلقه اتصال نبوت و امامت تا پایان عالم است، گفت: این بانوی بزرگوار در روز قیامت تک‌تک شیعیان خود را جدا و برای آن‌ها شفاعت می‌کند.

کد خبر 711068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.