سکوت شاگردان ساکت در جهنم نقش‌جهان / وقتی مس رفسنجان هم قربانی خشم سپاهان شد

بازیکنان تیم فوتبال مس رفسنجان پس از شکست سنگین در دیدار شب گذشته مقابل سپاهان در ورزشگاه نقش‌جهان در ناراحتی عمیقی فرو رفتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته دوازدهم بیست‌وسومین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، روز _شنبه هجدهم آذر_ از ساعت ۱۵ تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و مس رفسنجان در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه چهار بر یک به نفع تیم فوتبال سپاهان اصفهان به پایان رسید.

این پیروزی در حالی برای سپاهان رقم خورد که ترکیب ۱۱ بازیکن اصلی طلایی‌پوشان اصفهانی شوک‌آور بود و مورایس بار دیگر با تغییرات زیادی تیمش را راهی میدان کرده بود. نیمه اول برای سپاهان آن‌طور که می‌خواستند پیش نرفت، اما پیش از آنکه کار خیلی گره بخورد، رامین رضائیان یک‌بار دیگر از راه رسید و با یک ضربه ایستگاهی تماشایی در دقیقه ۵۶ منجبی سپاهان شد و تیم خود را پیش انداخت.

سکوت شاگردان ساکت در جهنم نقش‌جهان / وقتی مس رفسنجان هم قربانی خشم سپاهان شد

ژوزه مورایس سرمربی سپاهان در این مسابقه تصمیم گرفت تا به تعدادی از بازیکنان ثابت خود در لیگ قهرمانان آسیا استراحت دهد و از آن‌ها به‌عنوان بازیکن جانشین استفاده کند، در ادامه و درحالی که طلایی‌پوشان با نتیجه دو بر صفر از حریف خود پیش بودند در دقیقه ۶۶ بازی سه مهره کلیدی این تیم به میدان آمدند و روی گل‌های سوم و چهارم این تیم تاثیر مستقیم گذاشتند.

سپاهان در حالی که با ترکیب اولیه سه امتیاز مسابقه را به‌دست آورده بود با حضور ستاره‌های دیگر خود بردی قاطع‌تر رقم زد تا نشان دهد ژوزه مورایس پرتغالی تیم کاملاً یکدست و کاملی در اختیار دارد که تنوع تاکتیکی و فرصت استراحت به بازیکنان را در اختیار وی قرار می‌دهد و بازیکنان حریف را با انبوهی از ناراحتی پس از شکست سنگین زمین چمن ورزشگاه نقش‌جهان را ترک کنند.

سکوت شاگردان ساکت در جهنم نقش‌جهان / وقتی مس رفسنجان هم قربانی خشم سپاهان شد

مطابق انتظار کار برای شاگردان مورایس آسان شد و در ادامه شکاری یک مرتبه و شهریار دو مرتبه برای پیروزی چهار گله مقابل مس رفسنجان گلزنی کردند. فصل گذشته الهامی در قامت سرمربی هوادار تهران، در بازی رفت‌وبرگشت مقابل ژوزه مورایس مغلوب شد و امیدوار بود تا بتواند برابر سپاهانِ آماده این فصل جبران‌مافات کند اما بازهم این اتفاق رخ نداد و ساکت و شاگردان وی دست خالی به رفسنجان بازگشتند.

بعد از این مسابقه ساکت الهامی سرمربی نارنجی‌پوشان بلافاصله برای ریکاوری ذهنی و فنی شاگردانش اقدام کرد. او بعد از حضور اعضای تیم مس رفسنجان در فرودگاه اصفهان برای ترک این شهر بازیکنان باتجربه و بزرگ‌تر مس رفسنجان را جمع کرد و با آن‌ها جلسه گذاشت. بر اساس برنامه قبلی قرار بود مسی‌ها امروز _یک‌شنبه نوزدهم آذر_ ریکاوری کنند و دوشنبه به استراحت بپردازند که الهامی تعطیلی یک‌روزه نفرات را لغو کرده و قصد تمرینات تیم خود را تا بازی هفته سیزدهم مقابل ملوان بدون وقفه ادامه بدهد.

سکوت شاگردان ساکت در جهنم نقش‌جهان / وقتی مس رفسنجان هم قربانی خشم سپاهان شد

تیم فوتبال سپاهان اصفهان با کسب سه‌امتیاز دیدار در برابر مس رفسنجان ۲۱ امتیازی شد و باوجود کسر چهار امتیاز و همچنین با یک بازی کمتر به چهار امتیازی استقلال تهران رسیده که صدرنشین مسابقات است. طلایی‌پوشان رفته‌رفته درحال نزدیک شدن به صدر جدول و بازپس‌گیری آن هستند و احتمالاً دربی پایتخت هم می‌تواند به آن‌ها در نزدیک‌تر شدن به صدر کمک کند.

کد خبر 711029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.