۳ امتیاز هفته پانزدهم سوپرلیگ ترکیه با نمایش خوب حسینی و کریمی به کایسری‌اسپور رسید

در هفته پانزدهم سوپرلیگ ترکیه تیم فوتبال کایسری‌اسپور در حضور کامل سیدمجید حسینی و علی کریمی با نتیجه دو بر صفر برابر پندیک‌اسپور پیروز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، عصر امروز _یک‌شنبه نوزدهم آذر_ تیم‌های فوتبال کایسری‌اسپور و پندیک‌اسپور در چارچوب هفته پانزدهم رقابت‌های سوپرلیگ ترکیه از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه کادیرهاس و با قضاوت تورگوت دومان مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند و در پایان کایسری‌اسپور با دو گل مقابل میهمان خود به برتری دست یافت.

این بازی تا دقیقه ۶۰ بدون‌گل دنبال می‌شد تا اینکه مامه تیام مهاجم سنگالی اسبق تیم فوتبال استقلال تهران و ستاره فعلی کایسری‌اسپور روی پاس آیلتون‌بوا مورتی دروازه پندیک‌اسپور را گشود. این پایان کار نبود و دقیقه ۸۳ بازهم مامه تیام برای کایسری‌اسپور گلزنی کرد که پس از بازبینی توسط کمک‌داور ویدئویی رد شد اما دقیقه ۱+۹۰ استفان بهوکن بازی را دو بر صفر کرد.

سیدمجید حسینی مدافع و علی کریمی هافبک ملی‌پوش ایرانی که در عضویت تیم فوتبال کایسری‌اسپور قرار دارند از ابتدا در ترکیب این تیم قرار گرفتند و نمایش قابل‌قبولی از خود ارائه کردند. علی کریمی در دیدار امشب کایسری‌اسپور مقابل با یک پاس‌کلیدی، هفت بازپس‌گیری توپ و هشت دوئل موفق، نمره خوب ۷.۸ را کسب کرد.

۳ امتیاز هفته پانزدهم سوپرلیگ ترکیه با نمایش خوب حسینی و کریمی به کایسری‌اسپور رسید

تا اینجای فصل، سیدمجید حسینی که ابتدای فصل را به‌علت مصدومیت از دست داده بود موفق به انجام هشت بازی برای کایسری‌اسپور شده است. میانگین نمره وی ۷.۰۵ و میانگین دقایق حضور وی در زمین نیز ۸۶ دقیقه است. ۱۵ قطع توپ، ۲۵ دفع توپ، ۳۲ دوئل و ۱۷ نبرد هوایی موفق از دیگر آمار خوب وی محسوب می‌شود.

همچنین علی کریمی که یک‌فصل موفق را پشت‌سر می‌گذارد در ۱۳ بازی برای کایسری‌اسپور به میدان رفته و یک گل هم به‌ثمر رسانده است. میانگین نمره ۶.۹۳ را کسب کرده و در هر بازی که وارد زمین شده حدوداً ۸۰ دقیقه بازی کرده است. ضمن اینکه یک پنالتی برای تیم خود گرفته و ۱۳ پاس‌کلیدی نیز به هم‌تیمی‌های خود داده است.

کد خبر 711016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.