تاکید استاندار کردستان بر برخورد قاطع با فساد اداری

استاندار کردستان نظارت بر فضای اداری را تکلیف اصلی مدیران عنوان کرد و گفت: اگر تخلفی گزارش شود به فوریت رسیدگی و بررسی می‌شود و باید با متخلفان در سطح ادارات قاطعانه برخورد شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا، امروز _یکشنبه نوزدهم آذر_ در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر که در محل سالن شهدای گمنام برگزار شد، اظهار کرد: موضوع رعایت حجاب و حفظ سلامت اداری باید جزو اولویت‌های ویژه ادارات و دستگاه‌های اجرایی باشد.

وی با اشاره به نقش مؤثر امر به معروف و نهی از منکر در سلامت سیستم اداری، افزود: اگر دولت و دستگاه‌های اداری اعم از نظام اداری کشور و قوه مجریه به دنبال سالم‌سازی فضای عمومی جامعه هستند، اولویت با رعایت حجاب و عفاف توسط کارکنان اداراتی است که بیشتر با مردم ارتباط دارند.

استاندار کردستان گفت: طبق ارزیابی‌های انجام شده، وضعیت حجاب و عفاف هم در سطح ادارات مطلوب است و مشکلی در این زمینه نداریم.

زارعی‌کوشا با بیان اینکه کاهش فساد اداری اعتماد عمومی را به همراه دارد، اضافه کرد: در اولویت قراردادن این مهم به عنوان یک ضرورت و تکلیف، نقش مؤثری در سلامت سیستم اداری دارد و با تحقق آن بسیاری از منکرات در جامعه اصلاح می‌شود.

وی نظارت بر فضای اداری را تکلیف اصلی مدیران عنوان کرد و گفت: اگر تخلفی گزارش شود به فوریت رسیدگی و بررسی می‌شود و باید با متخلفان در سطح ادارات قاطعانه برخورد شود.

استاندار کردستان با بیان اینکه ترویج فرهنگ حجاب و عفاف رسالت اصلی آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها است، ادامه داد: رسالت نظام آموزشی و تربیتی در آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها سنگین است و آنها موظف هستند عمیق‌تر به امر حجاب و عفاف بپردازند.

زارعی‌کوشا دعوت به مشارکت در انتخابات را مصداق امر به معروف دانست و افزود: مقام معظم رهبری در رأس هرم این نظام با آن نگاه مشرف بر دنیا، اولویت مشارکت حماسی و حداکثری در انتخابات را مورد تاکید قرار داده‌اند.

وی یادآور شد: حضور حماسی مردم با بصیرت استان در استقبال از رئیس‌جمهور و فضایی که توسط آحاد جامعه استان در هفته وحدت، برنامه‌ها، جشن‌ها و جشنواره‌ها شکل گرفت، بهبود شرایط اجتماعی را نشان می‌دهد و خواسته معاندان را باطل و دشمنان را ناامید کرده است، لذا حفظ و ارتقای این شرایط وظیفه مدیران و مسئولان در استان است.

کد خبر 710994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.