دستگیری ۲ گروه شکار متخلف در دنا

مدیرکل سازمان حفاظت محیط‌زیست کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری دو گروه شکار متخلف و کشف لاشه کَل وحشی در منطقه حفاظت شده دنا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد اسلام جاودان‌خرد روز _یکشنبه، نوزدهم آذر_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران یگان حفاظت پارک ملی دنا ضمن حضور و پایش منطقه متوجه صدای گلوله‌ای شدند که از سمت جاده آسفالت در محدوده حفاظت شده «میمند» به حیات وحش شلیک می‌شود.

وی افزود: چون مأموران در منطقه حضور داشتند در کمترین زمان ممکن خود را به محل شلیک گلوله می‌رسانند و متوجه می‌شوند که متخلف حین عبور از جاده آسفالت با مشاهده کَل و بزهای پارک ملی دنا از داخل خودرو به سمت آنها شلیک کرده است.

مدیرکل سازمان حفاظت محیط‌زیست کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: متخلف به محض مشاهده حضور مأموران اسلحه را در خودروی خود غلاف و متواری شد، غافل از اینکه هویت او توسط مأموران شناسایی شده‌است.

جاودان‌خرد اضافه کرد: مأموران با ثبت تصاویری از لحظه شلیک، هویت شکارچی را شناسایی و اقدامات لازم از طریق مراجع قضائی در حال پیگیری است.

وی از دستگیری دو گروه متخلف دیگر در مناطق آزاد شهرستان دنا خبر داد و گفت: چهار قبضه سلاح شکاری، لاشه یک رأس کَل کوهی و دو قبضه کبوتر از شکارچیان دستگیر شده کشف و ضبط شد.

کد خبر 710818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.