دستگیری ۵۴ نفر متخلف در گشت دریایی حفاظت از ذخایر آبزیان خزر

فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات مازندران گفت: ۵۴ نفر در گشت‌های مشترک دریابانی و پایگاه های شیلاتی تابعه که به منظور حفظ ذخایر آبزیان دریای خزر صورت گرفت، دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل شیلات مازندران، محمد ملکی از اجرای سه مرحله گشت مشترک با دریابانی و پایگاه‌های تابعه شیلاتی به منظور حفظ ذخایر آبزیان دریای خزر خبر داد.

وی افزود: در راستای حمایت از حفظ ذخایر با ارزش دریای خزر و به منظور حمایت از قفس‌های پرورش ماهیان دریایی، شرکت‌های تعاونی پره، صیدگاه‌های ماهیان خاویاری و مبارزه با صیادان غیر مجاز که از تأکیدات مدیر کل شیلات استان مازندران و فرمانده یگان حفاظت منابع شیلات ایران در خصوص استفاده از ظرفیت‌های سایر سازمان‌های ذیربط بوده است، این گشت مشترک صورت پذیرفت.

فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات مازندران درباره دستاوردهای این گشت مشترک افزود: ۲۲ فروند قایق موتوری و بدنه فایبرگلاس، ۵۵۰ رشته دام غضروفی و فلس‌دار، ۲۳۹۰ عدد کرف، ۴۳ قطعه انواع ماهیان استخوانی، ۶۷ دستگاه لنسر کشف و ضبط شد.

ملکی با بیان اینکه ۳۱ قطعه بچه ماهیان خاویاری نیز کشف و به دریا رهاسازی شدند، تصریح کرد: در این گشت مشترک ۵۴ نفر متهم نیز دستگیر و پرونده آنان جهت رسیدگی به مقامات قضائی ارجاع شد.

کد خبر 710726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.