هیچ‌گونه کمبود گاز مایع در غرب مازندران وجود ندارد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی مازندران منطقه چالوس گفت: هیچگونه کمبودی در زمینه عرضه و توزیع گاز مایع برای مصرف‌کنندگان واقعی در غرب استان مازندران وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس، تورج امانی اظهار کرد: آن دسته از مصرف‌کنندگانی که دسترسی به شبکه گاز مایع ندارند، مشمول دریافت گاز مایع یارانه‌ای هستند.

وی افزود: تمام متقاضیان دریافت گاز مایع باید در سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی (سدف) ثبت‌نام کرده و درخواست نیاز خود را اعلام کنند.

مدیر منطقه چالوس گفت: متقاضیانی که تاکنون موفق به ثبت نام در سامانه سد (سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی) نشده‌اند به آدرس www.newtejaratasan.niopdc.ir مراجعه و جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران به آدرسwww.niopdc.ir مراجعه و یا با سامانه ارتباط مردمی ۰۹۶۲۷ تماس حاصل کنند.

پیش از این نیز معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران نیز از عدم کمبود گاز مایع در مازندران خبر داده و گفته بود: کمبودی در این زمینه وجود ندارد و فقط متقاضیان باید به سامانه ذکر شده مراجعه و ثبت‌نام کنند.

وی از رسانه‌ها خواسته بود در این زمینه اطلاع‌رسانی کنند.

کد خبر 710724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جابر شهنازی IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
    0 0
    ۹۹درصد استفاده کننده گان گاز قشر ضعیف جامه‌های هستن...هیچ وقت انسان های مرفه از گاز کپسول استفاد ه نمی کنند انسان های بدبخت بیچاره از گاز استفاده می کنند.. چه خوبه آزاد باشه برای همه یکسان