جهان در انتظار محاکمه رژیم صهیونیستی است

رئیس کل دادگستری استان اصفهان با اشاره به وتوی قطع نامه سازمان ملل در خصوص آتش بس در غزه توسط آمریکا گفت: منطق آمریکا منطق زور و چماق است و کشورها تا زمانی می‌توانند بر کرسی سازمان ملل بنشینند که منافع آمریکا و رژیم صهیونیستی را تأیید کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حجت الاسلام والمسلمین اسدالله جعفری امروز _ شنبه هجدهم آذر _ در نخستین همایش «آینده فلسطین» دانشگاه اصفهان اظهار کرد: رژیم صهیونیستی به عنوان یکی از نمادهای دشمن بشریت و انسانیت معرفی شده است و نه تنها این رژیم بلکه همه قدرت‌های ظاهری جهان از زمان شکل‌گیری خود دست به جنایات ضد بشری زده‌اند و از نظر قرآن و جامعه توحیدی محکوم هستند.

وی افزود: این حکومت‌ها و به ویژه رژیم صهیونیستی قدرت خود را از طریق کشتار به دست آورده‌اند و به طور نامشروعی آن را توسعه می‌دهند و خصوصاً در رابطه با شهروندان و ملت‌هایی که به معنای واقعی کلمه مظلوم واقع می‌شوند ظلم آشکار انجام می‌دهند.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان ادامه داد: امروز بهترین نماد جعلی بودن، غیرقانونی و غیرشرعی بودن را می‌توان در رژیم صهیونیستی دید که قریب ۸۰ سال است ایجاد شده و با اهداف و انگیزه‌های سلطه‌طلبانه و حضور یهودیان در فلسطین اشغالی دست به جنایات مختلف می‌زند.

وی اضافه کرد: دو بحث زمینه سازی کمک و مساعدت انگلیس و سایر قدرت‌های برتر زمان تشکیل رژیم صهیونیستی برای استقرار و مشروعیت دادن به آنها و جنایات انجام شده به خوبی گویای آن است که منطق قرآن منطق درستی است و اگر بخواهیم یکی از مصادیق بارز ضد بشریت و انسانیت را پیدا و معرفی کنیم؛ هم به جهت تنوع جنایاتی که انجام داده و هم به جهت کثرت و حجم جنایات همین رژیم اشغالگر است.

حجت الاسلام جعفری با یادآوری واقعه عاشورا و اینکه در نیم روز عاشورا ۷۰ نوع جنایت مختلف علیه بشریت اتفاق افتاد، تصریح کرد: جنایات روز عاشورا از منظر حقوقی بسیار زیاد است و کسی تاکنون نتوانسته است مانند آن را انجام دهد، اما جنایاتی که در غزه رخ می‌دهد نیز بسیار دلخراش است.

وی ادامه داد: این رژیم غاصب در غرب آسیا و قلب خاورمیانه از نظر کثرت و حجم جنایات و هم از نظر تنوع در جنایات یعنی هم به لحاظ سطحی و هم عمقی بدترین جنایات را انجام داده است و جنگ‌هایی در خاورمیانه اتفاق افتاده که از کل آمار جنگ‌های کره زمین در ۱۰۰ ساله گذشته بیشتر است و همه این جنگ‌ها و فتنه‌ها در قالب‌های مختلف با شعار نجات بشریت اتفاقات افتاده است.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان با بیان اینکه پیش قدم‌تر از ما دادگاه بسیار مهم و فراگیر علیه جنایات رژیم صهیونیستی و اربابش آمریکا است که در مقیاس جهانی و در پیشگاه وجدان‌های بیدار همه انسان‌های آزادی خواه فارغ از نژاد و زبان و قومیت برای اولین بار به وجود آمده است.

وی با اشاره به کشتار ۷۵ ساله صهیونیست‌ها و آوارگی فلسطینیان ابراز کرد: یکی از مهمترین دستاوردهای طوفان الاقصی این بود که موجب بیداری بی‌نظیر در مقیاس جهانی شده است و در مهد حاکمان سلطه در آمریکا و انگلیس بیشترین جمعیت در حمایت از فلسطینیان به خیابان‌ها آمدند و باشکوه‌ترین دادگاه علنی خیابانی علیه رژیم کودک کش صهیونیستی برگزار شد تا جایی که عده زیادی از خاخام‌های آزادی خواه و با وجدان و گروه‌های مسیحی نیز به میدان آمدند.

حجت الاسلام جعفری با اشاره به آیاتی از قرآن با بیان اینکه محاکمه به تنهایی کافی نیست، گفت: نسخه شفابخش این غده سرطانی از بین بردن آن است که مجاهدان مقاومت بر اساس همین راهبرد و استراتژی و تصمیم عمل می‌کنند تا نابودی این شجره خبیثه.

وی به دانشجویان توصیه کرد که در خصوص نحوه به وجود آمدن سازمان ملل و اینکه تنها پنج کشور جهان در این سازمان حق دارند از منافع خود دفاع کنند، مطالعه کنند و افزود: بر همین اساس آنها به خود اجازه می‌دهند برای دسترسی به منابع سرشار مادی و معنوی ملت و کشوری بدون در نظر گرفتن حقوق آن ملت و استقرار تمامیت ارضی آن ملت، دارایی‌ها و سرمایه آن، فرهنگ و تمدن قشون کشی کنند.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان با اشاره به تشکیل جلسه اضطراری در سازمان ملل در خصوص توقف فوری جنگ در غزه و اعلام وتوی آمریکا گفت: منطق آنها منطق زور و چماق است و کشورها تا زمانی می‌توانند بر کرسی سازمان ملل بنشینند که منافع آمریکا و رژیم صهیونیستی را تأیید کنند.

وی با تاکید بر اینکه مردم دنیا این مسئله را فهمیده‌اند و منتظر چنین سازمان‌هایی نیستند، ابراز کرد: دنیا منتظر است تا در دیوان بین‌المللی کیفری و دادگاه جهانی رژیم صهیونیستی محاکمه شود هر چند دادگاه واقعی در وجدان بشریت تشکیل شده که بسیار باارزش‌تر از دادگاه‌های بین‌المللی کیفری است.

حجت الاسلام جعفری با اشاره به آیه ۱۹۱ سوره بقره گفت: مجاهدان باید در برابر کسانی که آنها را از دیارشان بیرون کرده‌اند بایستند و مطمئناً آینده از آن آزادی خواهان جهان است.

کد خبر 710612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.