آغاز نهضت بهسازی ایستگاه‌های اتوبوس در شهر قم

شهردار قم از آغاز طرح بهسازی ایستگاه‌های اتوبوس در سطح شهر قم با عنوان «نهضت ایستگاه‌های سبز» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، سیدمرتضی سقاییان‌نژاد امروز _شنبه هجدهم آذر_ در جلسه شورای مدیران شهرداری قم با اشاره به لزوم اجرای «نهضت ایستگاه‌های سبز شهر قم» اظهار کرد: مناطق شهرداری قم در این عرصه با محوریت معاونت حمل‌ونقل و ترافیک فعال شوند.

وی با اشاره به اینکه تا پایان سال جاری باید تعداد قابل توجهی از ایستگاه‌های اتوبوس در سطح شهر بهسازی شود، افزود: در قالب این طرح با هزینه کم می‌توان فضای سبز را به شهر اضافه کرد و فضای ایستگاه از نظر اقلیمی بهبود پیدا کند.

شهردار قم با اشاره به اینکه در این کار می‌توان از ظرفیت مشارکت عمومی نیز بهره برد، خاطرنشان کرد: بهسازی ایستگاه‌های اتوبوس برای استفاده آسان افراد کم‌توان موضوعی بسیار مهم است که باید در مدت کوتاهی به انجام برسد.

سقاییان‌نژاد اضافه کرد: در قالب این طرح می‌توان سیما و شرایط اقلیمی ایستگاه‌های اتوبوس را نیز ارتقا داد که در مجموع تکریم شهروندان محسوب می‌شود.

وجود ۸۰۰ ایستگاه اتوبوس در شهر قم

رضا خانه‌زادیزدی، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم نیز در این جلسه با اشاره به تدوین طرح نهضت سبز ایستگاه‌های اتوبوس در شهر قم تصریح کرد: در شهر قم ۸۰۰ ایستگاه اتوبوس وجود دارد که به‌تدریج می‌توانیم ایستگاه‌های با اولویت بالاتر را بهسازی و در اختیار مردم قرار دهیم.

وی با اشاره به بهسازی یک ایستگاه اتوبوس به صورت پایلوت در پردیسان گفت: طرح کلی اجرای این پروژه در شورای تصویب طرح‌ها تأیید شده است.

کد خبر 710550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.