اجرای طرح «هر هفته با یک منطقه» در «شهر زندگی»

خبرگزاری ایمنا در راستای شعار «شهر و شهروندی» که برای خود برگزیده و به جهت اینکه بتواند سوژه‌های ناب و ویژه‌ مناطق را پوشش دهد و برای بهتر دیده شدن بخش «شهروندی» با هدف برقرار کردن ارتباط مستقیم با مردم، طرح «هر هفته با یک منطقه» را برنامه‌ریزی کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «سلجوقیان»، «آل‌بویه» و «صفویان» سه دودمانی بوده‌اند که «اصفهان» را به عنوان پایتخت حکومت خود انتخاب کرده‌اند (روایت‌های تاریخی دیگر، حکایت از دوره‌های بیشتری دارد)؛ به عبارت دیگر اصفهان حداقل در سه دوره کلان‌شهر بوده و سنگ‌فرش‌های کوچه‌ها و خیابان‌های این شهر هزاران سال شاهد مهم‌ترین تحولات تمدنی زمان خود بوده است؛ خاطراتی که زیر غبار تاریخ و دور از چشم رسانه‌های جدید قرار گرفته است، اما به مثابه گنج‌های معنوی این سومین شهرِ بزرگِ امروزِ ایران، نیازمند غبارروبی و بازیابی با استفاده از قالب‌های نوین است.

خبرگزاری ایمنا در راستای شعار «شهر و شهروندی» که برای خود برگزیده است و به جهت اینکه بتواند سوژه‌های ناب و ویژه‌ای که در دل مناطق پانزده‌گانه اصفهان تحت شعاع موضوعات کلان قرار می‌گیرد را پوشش دهد، همچنین برای بهتر دیده شدن بخش «شهروندی» با هدف برقرار کردن ارتباط مستقیم با مردم، طرح «هر هفته با یک منطقه» را برنامه‌ریزی کرده است.

این طرح از امروز _شنبه هجدهم آذر_ آغاز می‌شود و هر هفته به یک منطقه اختصاص پیدا می‌کند تا در کنار پرداخت مناسبت به پروژه و رویدادهای شهری در کوچه پس‌کوچه‌های شهر، فرصتی برای دیده شدن سوژه‌های ناب مردمی و بومی محلات فراهم کند.

همکاران ما در خبرگزاری ایمنا در محله‌های مناطق پانزده‌گانه اصفهان متمرکز می‌شوند و ویژه‌تر اتفاقات آن‌ها را پوشش می‌دهند، همچنین از آداب و رسوم اهالی محلات گزارش تهیه و نخبگان و چهره‌های شاخص هر منطقه را به سایر شهروندان این کلان‌شهر معرفی می‌کنند.

در این طرح تریبون خبرگزاری ایمنا هر هفته در یکی از مناطق مستقر می‌شود تا شهروندان دغدغه‌مند مشکلات و نظراتشان را مطرح کنند و با حضور مدیران پاسخ بشنوند.

«هر هفته با یک منطقه» در سرویس تازه راه‌اندازی شده «شهر زندگی» خبرگزاری ایمنا به منظر مخاطبان عرضه خواهد شد؛ چنانچه شهروندان در این باره پیشنهاد، نظر یا ایده‌ای دارند می‌توانند با شماره تلفن ۱۹- ۳۵۵۴۴۱۱۸ داخلی ۴۰۶۹ تماس بگیرند.

کد خبر 710541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.