ملوان بندرانزلی پس از نزدیک به ۴ ماه شکست خورد / شمس‌آذر به تیم مهدی تارتار هم رحم نکرد

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی که حدودا چهارماهی می‌شد که در لیگ برتر شکست نخورده بود، بالاخره مقابل شمس‌آذر قزوین که روند غول‌کشی را ادامه می‌دهد، تسلیم شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی روز گذشته _جمعه هفدهم آذر_ در چارچوب هفته دوازدهم فصل بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۵:۰۰ در ورزشگاه مرحوم سیروس قایقران میزبان تیم شمس‌آذر قزوین بود. ملوانی‌ها که در هفته‌های گذشته نتایج بسیار خوبی گرفته بودند و رتبه سزاوارانه‌ای نیز داشتند، مقابل شمس‌آذر قزوین غافلگیر شدند.

تیم فوتبال ملوان که فصل گذشته و در هفته پایانی حضور خود در فصل بیست‌وسوم را قطعی کرد در لیگ سال جاری، با هدایت مهدی تارتار نتایج فوق‌العاده‌ای کسب کرده بود و به‌دلیل پیروزی روز پنجشنبه تیم فوتبال تراکتور تبریز با نتیجه یک بر صفر مقابل گل‌گهر سیرجان جایگاه دوم خود را از دست داد و این شانس را داشت تا با برتری مقابل شمس‌آذر و تساوی ذوب‌آهن مقابل پیکان بار دیگر پشت‌سر استقلال تهران در مکان دوم جدول بایستد، اما این اتفاق نیفتاد.

ملوان بندرانزلی پس از نزدیک به ۴ ماه شکست خورد / شمس‌آذر به تیم مهدی تارتار هم رحم نکرد

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در نیمه اول بازی خوبی را به نمایش گذاشت و بیشتر موقعیت‌های بازی توسط سفیدپوشان به‌دست آمد، اما چند موقعیت خوب ملوان یکی پس از دیگری با بی‌دقتی و البته به دلیل لغزنده بودن زمین از دست رفت تا نیمه اول بازی بدون گل به پایان برسد. در نیمه دوم نیز ملوانی‌ها خوی هجومی خود را حفظ کردند و در تلاش برای رسیدن به گل مقابل هواداران پر تعداد خود بودند، اما زمانی که حمله می‌کردند، روی یک ضدحمله غافلگیر شدند و علی‌اصغر اعرابی گل اول بازی را در دقیقه ۵۴ به‌ثمر رساند.

تلاش تیم فوتبال ملوان بندرانزلی برای به تساوی کشاندن بازی نیز نتیجه نداد و آنها دوباره به همان شکل دروازه خود را باز شده دیدند. این بار نیز شوت رحمان جعفری را افشار صداقت نتوانست در یک مرحله جمع کند و با دفع ناقص توپ، علی اصغر اعرابی دبل کرد. در ۲۵ دقیقه پایانی بازی و وقت‌های تلف شده، شاگردان مهدی تارتار تلاش زیادی برای جبران نتیجه داشتند که باز هم نتوانستند کاری از پیش ببرند و در نهایت بازی با دو گل به سود میهمان شد.

ملوان بندرانزلی پس از نزدیک به ۴ ماه شکست خورد / شمس‌آذر به تیم مهدی تارتار هم رحم نکرد

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در حالی بازی را به شمس‌آذر قزوین واگذار کرد که این سومین باخت فصل شاگردان مهدی تارتار بود که باعث شد تا آن‌ها در رتبه چهارم جدول قرار بگیرند. ملوان پس از سه ماه و ۲۲ روز در دیدار با شمس‌آذر شکست خورد تا به این ترتیب ناکامی تلخی را در این بازی تجربه کند و نوار نتایج درخشانش پاره شود. با این وجود قوی سپید انزلی در این فصل سومین تیم موفق لیگ برتر در بازی‌های خانگی محسوب می‌شود.

کد خبر 710477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.