بخش از بزرگراه شمالی کرج با حضور رئیس‌جمهور به بهره‌برداری رسید

بخشی از بزرگراه شمالی کرج با حضور رئیس‌جمهور به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، بخشی از پروژه بزرگراه شمالی کرج، صبح امروز _جمعه هفدهم آذر_ با حضور رئیس‌جمهور به بهره‌برداری رسید.

با بهره‌برداری از این پروژه بیش از ۴۰ درصد ترافیک درون شهری کاهش می‌یابد.

آیت‌الله رئیسی در حاشیه این برنامه، اظهار کرد: بهره برداری از پروژه‌های عمرانی در مسیر ارائه خدمات به شهروندان ازجمله مهمترین اولویت‌های دولت سیزدهم است.

مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی نیز در حاشیه بازدید از بزرگراه شمالی که با حضور رئیس جمهور انجام شد، با اشاره به اینکه یکی از پروژه‌های بسیار مهم بزرگراه شمالی به طول ۷/۶ دهم از کنار گذر شمالی شهر کرج در راستای کریدور شرقی و غربی است. تاکید کرد: این کنار گذر سبب کاهش گره ترافیکی زیادی در شهر می‌شود.

وی افزود: پل b1 یکی از پل‌های بسیار بزرگی در کشور محسوب می‌شود که از کارهای خوب مهندسین ایرانی است که تا سال آینده این پروژه به بهره برداری می‌رسد.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در شهرستان مهستان (هشتگرد سابق) حدود ۳ هزار و ۴۰۰ مسکن مهر باقی مانده است که امروز حدود ۹۰۰ عدد دیگر تحویل داده شده و مابقی آن را سعی می‌کنیم تا پایان سال به اتمام برسانیم، خاطرنشان کرد: امروز بیش از ۲ هزار واحد مسکن در حوزه بافت فرسوده و هزار و صد واحد واحد روستایی تحویل مردم می‌شود.

بذرپاش ادامه داد: ۱۷۰۰ واحد عملیات اجرایی در استان آغاز و یک زمینی در کنار شهر مهستان الحاق شده که عملیات اجرایی آن نیز شروع می‌شود.

کد خبر 710310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.