مقابله با جنگ اقتصادی نیازمند کار جهادی مسئولان است

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: برای مقابله با جنگ اقتصادی، امروز نیاز به کار جهادی مدیران و مسئولان داریم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، عبدالوحید محمدی، امروز _پنجشنبه، شانزدهم آذر_ در یادواره شهدای جهاد کشاورزی کرمانشاه، با بیان اینکه بر مبنای رخدادهای این روزهای غزه می‌توانیم به اهمیت کار رزمندگان دوران دفاع مقدس پی ببریم، اظهار کرد: اگر رزمندگان دوران دفاع مقدس نبودند، وضعیت امروز غزه را در همه استان‌های کشور شاهد بودیم.

وی افزود: حوادثی که طی دو ماه گذشته در غزه رخ داده و کودک‌کشی‌ها و کشتارهای صورت گرفته از طرف مدعیان حقوق بشر و دموکراسی، چهره واقعی آمریکا و رژیم صهیونیستی را به همگان نشان داد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه امنیت امروز کشور مرهون از خودگذشتگی شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس است، تاکید کرد: اگر جانفشانی شهدا و از خودگذشتگی‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس نبود، امنیت و آسایش امروز را در کشور نداشتیم.

محمدی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس حتی سیم خاردار هم برای دفاع از خود در برابر دشمنان نداشتیم و هیچ کشوری به ما سیم خاردار هم نمی‌فروخت، گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی با وجود سال‌های جنگ تحمیلی و انواع توطئه‌هایی که دشمنان از بعد از پیروزی انقلاب اسلامی علیه ما طراحی و اجرا کردند، به عنوان یکی از قدرت‌های برتر مطرح هستیم.

وی ادامه داد: در طول سال‌های جنگ تحمیلی رشادت‌های زیادی در جبهه‌ها اتفاق افتاد که امروز از میوه شیرین آن که امنیت و اقتدار است، استفاده می‌کنیم.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: امروز نیز جبهه جنگ اقتصادی همچنان برقرار است و مقابله با این جنگ نیاز به کار جهادی مدیران و مسئولان دارد.

محمدی ابراز امیدواری کرد، روزی به جایی برسیم که اقتدار ایجاد شده در حوزه امنیتی و نظامی امروز کشور در حوزه اقتصادی هم ایجاد شود.

کد خبر 710285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.