«روشنای امید» در باغ بانوان پردیس

مدیر باغ بانوان پردیس گفت: به‌مناسبت گرامیداشت هفته معلولان برنامه «روشنای امید» فردا (جمعه) در این باغ برگزار می‌شود.

فهیمه‌سادات کدخدایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با گرامیداشت هفته معلولان اظهار کرد: به‌همین مناسبت در باغ بانوان پردیس و با همکاری انجمن معلولان استان اصفهان فردا _جمعه هفدهم آذر_ برنامه گرامیداشت این هفته با عنوان «روشنای امید» برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه به‌دلیل وضعیت نامناسب آلودگی هوا این برنامه به روز جمعه موکول شد، افزود: در این مراسم تعداد زیادی از توان‌خواهان اصفهانی به همراه خانواده‌های خود حضور خواهند داشت، تلاش می‌کنیم ضمن ایجاد لحظاتی شاد و خاطره‌انگیز با بخشی از توانمندی‌ها و هنرهای این افراد نیز آشنا شویم.

مسئول باغ بانوان پردیس با اشاره به ایفای نقش قهرمان ورزشی دارای معلولیت در بخشی از این برنامه گفت: با اجرای حرکات ورزشی جذاب و مهیج، بخشی از توان‌مندی ورزشی معلولان به نمایش گذاشته می‌شود، همچنین برپایی بازارچه هنرهای دستی توان‌خواهان و ابربازی‌های چوبی برای بازی و تفریح خانواده این افراد از جمله سایر برنامه‌های تدارک دیده شده است.

کدخدایی تصریح کرد: هدف از اجرای این برنامه ضمن ایجاد روحیه و نشاط در خانواده بزرگ معلولان استان، نشان دادن قسمتی از فعالیت‌ها، هنرها و ظرفیت‌های فراوان این افراد در عرصه‌های مختلف است.

کد خبر 710127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.