مازندرانی‌ها برای دریافت گاز مایع یارانه‌ای ثبت‌نام کنند

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران گفت: مازندرانی‌ها برای دریافت گاز مایع یارانه‌ای ثبت‌نام کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، قاسم عزیززاده گرجی، امروز _ چهارشنبه پانزدهم آذر_ در جلسه بررسی آخرین وضعیت توزیع الکترونیکی گاز مایع ضمن گرامیداشت ایام فاطمیه با بیان اینکه متأسفانه بسیاری از تصمیمات که در گذشته رقم زده شد انباشتی از مشکلات را برای دولت سیزدهم به جای گذاشته است، اظهار کرد: اینکه مکانی فاقد هرگونه مجوز یک شبه بیرون می‌آید، قابل قبول نیست.

وی با بیان اینکه اکثر افرادی که از گاز مایع استفاده می‌کنند اقشار کم درآمد هستند، گفت: از آنجا که غالب ماشین‌های قدیمی و فرسوده با استفاده از گاز مایع، چرخ زندگی خود را می‌چرخانند نباید اجازه دهیم مشکلی به مشکلات این قشر افزوده شود.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران با تاکید براینکه شرایط ثبت نام برای دریافت گاز مایع یارانه‌ای اطلاع رسانی شود، ادامه داد: عده‌ای از مردم استان به هر دلیلی مجموعه درآمد زا برای خود ایجاد کردند، باید با توجه به نگاه تنشی و امنیتی برای رفع مشکل این قشر در حوزه تأمین گاز مایع تدبیر شود.

عزیززاده گرجی با تاکید براینکه باید برای ثبت‌نام جهت دریافت گاز مایع اطلاع‌رسانی دقیق و شفاف صورت گیرد، گفت: تصمیمات باید به گونه‌ای باشد که تولید مشکل جدید را شاهد نباشیم.

وی با بیان اینکه رسانه‌های مکتوب و مجازی و صدا وسیما باید از مردم و فاقدین مجوز و پروانه برای ثبت‌نام در سامانه دریافت گاز مایع دعوت کنند، افزود: برخورد با افراد فاقد مجوز که خدای ناکرده خلاف قانونی هم در ارائه خدمات می‌کنند نیز باید توسط دستگاه‌های نظارتی مورد توجه باشد.

عزیززاده گرجی تصریح کرد: با توجه به قانون مصوب مجلس شورای اسلامی، همه هموطنانی که متقاضی دریافت گاز مایع یارانه‌ای هستند، لازم است که در سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی (سدف) ثبت‌نام کنند.

کد خبر 710042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.