آخرین دستاوردهای فناورانه شهرداری یزد در نمایشگاه پژوهش و فناوری استان یزد ارائه می‌شود

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری یزد گفت: این سازمان با توجه به ارتباطی که با صنعت دارد، تمام نیازهای فناورانه شهرداری را شناسایی و برای رفع نیازهای خود با صنعت ارتباط برقرار می‌کند و آخرین دستاوردها را در نمایشگاه فناوری استان به عموم شهروندان ارائه می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی شهرداری یزد، مجید بی کی به اشاره به برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش در محل نمایشگاه بین‌المللی اظهار کرد: شهرداری یزد در این نمایشگاه در سه حوزه، فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا)، مدیریت نوسازی و تحول سازمانی معاونت برنامه‌ریزی و مرکز خلاقیت و نوآوری شهرداری به منظور معرفی دستاوردهای شهرداری در این نمایشگاه حضور دارد.

وی ادامه داد: معاونت برنامه‌ریزی به عنوان متولی طرح‌های پژوهشی و اطلاعاتی، نیازهای مورد نیاز واحدهای شهرداری را در زمینه پژوهشی و اطلاعاتی با همکاری واحد مورد نظر رفع و دستاوردهای آن را در این نمایشگاه عرضه می‌کند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری یزد افزود: طبق فراخوانی که سالانه به واحدهای مختلف شهرداری داده می‌شود کلیه فعالیت‌های پژوهشی، مطالعاتی و خلاقانه‌ای که انجام می‌شود جمع‌آوری و در غرفه شهرداری در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

بی کی بیان کرد: همچنین سازمان فاوا شهرداری در زمینه نرم افزارها و سامانه‌های تولید شده و مرکز خلاقیت شهرداری با توجه به ارتباطی که با صنعت دارد، تمام نیازهای فناورانه شهرداری را شناسایی و برای رفع نیازها با صنعت ارتباط برقرار می‌کند و آخرین دستاوردها را در این نمایشگاه به عموم شهروندان ارائه خواهند داد.

لازم به ذکر است که دهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار استان در مرکز نمایشگاه‌های بین المللی استان یزد از ۱۳ تا ۱۶ آذر ماه و از ساعت ۱۶ تا ۲۱ برای بازدید عموم دایر است.

کد خبر 709960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.