برپایی همایش بزرگ آتش‌نشانان داوطلب در قزوین + تصاویر

همایش بزرگ پیاده‌روی اعضای داوطلب آتش‌نشانی قزوین در بوستان فدک منطقه باراجین قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، همایش بزرگ پیاده‌روی اعضای داوطلب آتش‌نشانی قزوین بعدازظهر امروز -چهارشنبه پانزدهم آذرماه- با حضور محسن حق‌شناس نایب‌رئیس شورای شهر قزوین و جمعی دیگر از مدیران شهری قزوین به مناسبت روز جهانی داوطلب برگزار شد.

محسن حق‌شناس نایب‌رئیس شورای شهر قزوین در این مراسم اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت روز جهانی داوطلب همایش بزرگ پیاده روی از سوی کارکنان و داوطلبان این سازمان برگزار شد.

وی با بیان اینکه این همایش با حضور بیش از ۴۰۰ نفر از اعضا، داوطلبین آتش نشانی قزوین، مسئولین و مدیران شهری شهری، اعضای محترم شورای اسلامی شهر قزوین، رئیس اورژانس و فوریت‌های پزشکی، رئیس اتاق بازرگانی و هیئت ورزش‌های همگانی استان برگزار شد، افزود: شروع پیاده روی از مسیر تالار شهر–تپه نورالشهداء منتهی به منطقه گردشگری بوستان فدک بوده است.

نایب‌رئیس شورای شهر قزوین هدف از برگزاری این همایش را ارتقای سلامت و ترویج نشاط و شادابی و همچنین گسترش فرهنگ پیاده روی دانست و گفت: مهم‌ترین سرمایه، امید و اتکا سازمان آتش نشانی قزوین برای حضور مؤثر در میادین سخت و دشوار ظرفیت بی‌نظیر نیروهای داوطلب آتش نشان است که بدون هیچ چشم داشتی در سخت‌ترین شرایط در میدان حضور دارند.

این همایش با مشارکت سازمان فرهنگی و ورزشی، مدیریت بوستان فدک شهرداری قزوین، مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی، پلیس راهور قزوین از مسیر تالار شهر تا تپه نورالشهدا (گلزار شهدای گمنام) برگزار شد.

گفتنی است؛ این مراسم داوطلبین آتش نشان به همراه مدیران شهری با اهدای شاخه گل به مقام شامخ شهدای گمنام مقبره نورالشهداء منطقه گردشگری بوستان فدک در باراجین قزوین اجرا و برنامه‌های مختلفی همچون سخنرانی مدیران، قرائت بیانیه و سوگند نامه داوطلبان، اهدای جوایز به داوطلبان فعال برنامه‌های سازمان آتش‌نشانی در طول سال ۱۴۰۲ و اهدای جوایز به شرکت کنندگان در پیاده‌روی بزرگ داوطلبان آتش نشان برگزار شد.

برپایی همایش بزرگ آتش‌نشانان داوطلب در قزوین + تصاویر

در پایان مراسم مانور امداد و نجات و اطفای حریق توسط تعدادی از داوطلبین آتش نشان که دوره تکمیلی را آموزش دیده بودند، اجرا شد.

کد خبر 709904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.