ظرفیت‌های تبلیغاتی شهرستان‌ها پای کار برگزاری انتخابات بیاید

رئیس ستاد انتخابات هرمزگان گفت: ضرورت دارد از ظرفیت‌های تبلیغاتی شهرستان‌ها برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از اداره کل روابط‌عمومی استانداری هرمزگان، احسان کامرانی در نشست ستاد انتخابات استان، اظهار کرد: مقدمات برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور در حال فراهم شدن است و تأکید می‌شود همه کسانی که قرار است در مراکز اخذ رأی حاضر می‌شوند دارای کارت ملی باشند و اگر مفقود شده برای اخذ کارت ملی اقدام کنند.

وی افزود: حتماً بحث‌های پدافندی باید در بحث سامانه‌ها و زیرساخت‌های الکترونیکی رعایت شود و مانوری نیز جهت مقابله با احتمالات برگزار شود.

کامرانی تصریح کرد: در نگهداری تجهیزات مربوط به انتخابات باید بیشترین اهتمام وجود داشته باشد چرا که برای تعمیر و تجهیز دستگاه‌های مرتبط بودجه‌های بسیاری صرف شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان، با قدردانی از زحمات فرمانداران و بخشداران استان، خاطرنشان کرد: محور اصلی برگزاری انتخابات فرمانداران هستند و در همایش اخیر ارائه‌های خوبی داشتند.

وی با اشاره به اهمیت مشارکت سیاسی مردم در انتخابات، گفت: همه ما باید تلاش کنیم که مشارکتی بالای در انتخابات داشته باشیم و با توجه به اینکه بسیاری از مردم هنوز از زمان انتخابات اطلاع ندارند لازم است تلاش بیشتری در این حوزه انجام شود.

کامرانی اضافه کرد: شورای اداری و شورای تأمین شهرستان‌ها باید با موضوع انتخابات برگزار شود و تمهیدات لازم از هم‌اکنون برای برگزاری انتخابات اندیشیده شود ضمن اینکه ظرفیت‌های تبلیغاتی شهرستان‌ها نیز باید پای کار بیاید.

در این نشست رؤسای کمیته‌های ستاد به ارائه گزارش پرداختند.

کد خبر 709744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.