اطلاع رسانی اقدامات نظام جمهوری اسلامی ایران سبب امیدآفرینی در جامعه می‌شود

استاندار هرمزگان با تاکید بر تبلیغ اقدامات انجام شده توسط نهادهای مختلف جمهوری اسلامی، گفت: اطلاع رسانی جامع فعالیت های انجام شده موجب افزایش امید آفرینی در جامعه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از هرمزگان و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان، مهدی دوستی استاندار هرمزگان در دیدار با ابراهیم نامداری قائم مقام معاونت هماهنگی و امور اجرایی و مدیرکل استان‌های دیوان محاسبات کشور با اشاره به وجود تعامل سازنده در سطح استان، اظهار کرد: در استان هرمزگان میان قوای مختلف شاهد تعامل خوبی هستیم که ماحصل آن در افزایش خدمات رسانی به مردم و مقابله با از بین رفتن منافع ملی قابل مشاهده است.

وی افزود: با توجه به اینکه مردم تمامی قوا را به عنوان حاکمیت به حساب می‌آورند و در این زمینه تفکیکی میان قوا قائل نیستند بنابراین تبلیغات بر روی کارهای جمهوری اسلامی در هر ارگانی می‌تواند سبب امید آفرینی در جامعه شود.

استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه در راستای برخورد با زمین خواری در پوشش اجرای طرح‌های عمرانی و گردشگری، گفت: خوشبختانه در این دولت کارهای خوبی در این زمینه صورت گرفته و با تلاش‌های مشترک همه دستگاه‌ها هزاران مترمربع اراضی در مناطق استان خلع ید و به بیت‌المال مسترد شد.

دوستی تصریح کرد: آمادگی کامل برای حمایت و همراهی با دیوان محاسبات در استان وجود دارد و تاکید خواهیم کرد تعامل بین دستگاهی با دیوان محاسبات افزایش یابد.

در این دیدار از تلاش‌های ابراهیم مرادیان مدیرکل دیوان محاسبات هرمزگان تجلیل و علیرضا نصری به عنوان سرپرست جدید این اداره کل معرفی شد.

به گزارش ایمنا، دیوان محاسبات کشور نهادی نظارتی است که تحت نظر مجلس شورای اسلامی به اجرای دقیق قانون بودجه، نظارت کرده و در انجام این وظیفه تمامی حساب‌ها، دخل و خرج، نحوه هزینه بودجه و استفاده در محل تعیین شده را زیر ذره بین خود قرار داده و اقدامات لازم در جهت مجازات افراد متجاوز از حدود قانون را انجام می‌دهد.

کد خبر 709683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.