مسئولان ارتباط خود را با دانشجویان حفظ کنند

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل با بیان اینکه مسئولان باید ارتباط خود را همیشه با دانشجویان حفظ کنند، گفت: لازم است مسئولان از فرصت روز دانشجو و حضور در محافل دانشجویی استفاده کرده و ضمن پاسخ‌گویی به انتقادات و مطالبات، به تبیین هرچه بهتر خدمات دولت بپردازند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، نشست پرسش و پاسخ دانشجویی عصر امروز _سه‌شنبه چهاردهم آذر _ با حضور کاظم دبیر، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل، به‌مناسبت گرامیداشت روز دانشجو با همکاری تشکل‌های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در دانشکده بهداشت این دانشگاه برگزار شد.

کاظم دبیر معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل در این نشست اظهار کرد: روز دانشجو فرصت مناسبی برای مطالبه‌گری دانشجویان از مسؤولان در دانشگاه بوده و مدیران و مسئولان نیز باید به این موضوع نظر مثبت داشته و از این فرصت برای تبیین هرچه بهتر فعالیت‌های انجام‌شده از سوی دولت استفاده کنند.

وی افزود: دانشجویان آینده‌سازان این کشور هستند و مسئولان باید ارتباط خود را همیشه با این قشر حفظ کرده و پاسخ‌گوی دغدغه‌ها و مطالبات آن‌ها باشند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل با اشاره به اینکه تبیین خدمات انجام‌شده از طرف دولت به‌خوبی از سوی مسئولان صورت نگرفته است، تصریح کرد: مسؤولان باید از فرصت روز دانشجو و حضور در محافل دانشجویی استفاده کرده و ضمن پاسخ‌گویی به انتقادات و مطالبات، خدمات و عملکرد خود و مجموعه تحت مدیریت خود را به‌خوبی تبیین کنند.

به گزارش ایمنا، دانشجویان حاضر در این نشست هم با طرح موضوعات مختلفی از جمله وضعیت بیمارستان‌های قدیمی و تجهیزات فرسوده، تکمیل بیمارستان‌های در دست احداث، اعتبارات بهسازی تجهیزات، انتصاب بخشداران، پروژه راه‌آهن اردبیل - میانه، صف‌های نان، وضعیت رفاهی، عدم اختصاص اعتبار برای خرید و ساخت سرای دانشجویی جدید و افزایش نامتوازن ظرفیت پذیرش دانشجویان، خواستار پاسخ‌گویی به سوالات و ابهامات شدند.

کد خبر 709680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.