اصحاب رسانه مانند سربازانی در جهاد تبیین گام برمی‌دارند

فرمانده گروه ۸۴۰ موشکی شهید کبریایی نیروی زمینی ارتش گفت: اصحاب رسانه مانند یک سرباز در مسیر جهاد تبیین گام برمی‌دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حیدر معظمی‌گودرزی شامگاه دوشنبه _سیزدهم آذر_ در آئین تجلیل و قدردانی از اهالی رسانه، ضمن تشکر و قدردانی از اصحاب رسانه و دست‌اندرکاران اجرایی برگزاری مسابقات قرآنی ارتش اظهار کرد: این مراسم به نحوی انجام شد که شأن و جایگاه قرآن و محیط معنوی منطقه کاشان حفظ شد.

وی افزود: اصحاب رسانه همیشه به عنوان یک سرباز در حوزه آگاهی‌بخشی به جامعه حضور دارند و همه فعالیت‌های فرهنگی و نظامی را با جهاد تبیین به مردم می‌رسانند.

فرمانده گروه موشکی ۸۴۰ شهید کبریایی نیروی زمینی ارتش گفت: برگزاری چهل‌وسومین دوره مسابقات قرآنی ارتش با هدف معرفی ظرفیت‌های معنوی منطقه، معرفی و شخصیت‌شناسی آستان حضرت سلطانعلی ابن محمد باقر (ع) و ارتباط گرم مردم منطقه با ارتش شکل گرفت.

معظمی‌گودرزی تاکید کرد: به برکت جمهوری اسلامی ارتش امروز خشک و بر اساس سلسله مراتب نیست، بلکه ارتشی با معنویت بالا در راستای اهداف قرآنی است نهادی که مأمنی گرم برای مردم و پناهگاهی استوار در مقابل دشمن است.

وی افزود چهل‌وسومین مسابقات قرآنی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در شهرستان کاشان به میزبانی گروه ۸۴۰ موشکی در آستان مقدس علی ابن امام محمد باقر (ع) در ۱۳ رشته برگزار شد.

به گفته فرمانده گروه ۸۴۰ موشکی نیروی زمینی ارتش مسابقات قرآنی در سطح نیروی زمینی ارتش در چندین مرحله برگزار شد، مرحله اول در بین یگان‌های نیروی زمینی و مرحله دوم در بین مناطق شش‌گانه برگزار شد و راه‌یافتگان ۳۲۰ نفر بودند که به مدت یک هفته در کاشان به رقابت پرداختند.

معظمی‌گودرزی گفت: برگزیدگان این دوره در مشهد به رقابت می‌پردازند؛ ما هرچه داریم از قرآن و ائمه (ع) است، اگر ما بتوانیم این کتاب آسمانی را خوب بفهمیم، یاد بگیریم و به آن عمل کنیم بسیار تأثیرگذار خواهد بود، این کتاب آسمانی به ما کمک می‌کند تا با تقویت روحیه شهادت‌طلبی و ایثار به مردم خدمت کنیم.

وی اظهار کرد: اگر در سایه قرآن و در راه ائمه اطهار (ع) و گوش به فرمان مقام معظم رهبری قدم برداریم، روز به روز بر توان رزمی ما افزوده می‌شود و توانمندتر از قبل می‌شویم.

به گزارش ایمنا، دارالقرآن پادگان گروه ۸۴۰ موشکی شهید کبریایی در بین ۱۰۶ یگان نیروی زمینی دارای رتبه نخست در مسابقات قرآنی شد.

کد خبر 709468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.