عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۳ آذر

در این بسته خبری از بهسازی مسیر ریل راه‌آهن قم تا شکایت شهرداری تهران از مجموعه سعدآباد و تقاضای پرندی‌ها برای کاهش سرفاصله حرکت قطارهای مترو را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

ورود یک هزار و ۸۰۰ کودک کار و خیابان به مدرسه در تهران

احمد احمدی صدر، مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از جذب یک هزار و ۸۰۰ کودک کار و خیابان در سیستم آموزش و پرورش خبر داد.

آتش‌سوزی کارگاه تولیدی کفش در بازار همدان

سیدصادق پورسینا، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان از آتش‌سوزی کارگاه تولیدی کفش در بازار همدان خبر داد.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۳ آذر

شهرداری تهران از مجموعه سعدآباد شکایت کرد

مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران از شکایت شهرداری تهران از مجموعه سعدآباد جهت قطع درختان این مجموعه خبر داد.

تقاضای پرندی‌ها برای کاهش سرفاصله حرکت قطارهای مترو

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد: بهای بلیت متروی پرند باید متناسب با اقتصاد خانواده و بهای ناوگان حمل و نقل عمومی مشخص شود و احتمالاً بهای بلیت مترو پرند حدود ۱۵ الی ۱۶ تومان خواهد بود، این موضوع در کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر مطرح خواهد شد و سعی می‌کنیم تا نهایت یکشنبه هفته آینده این موضوع تصویب خواهد شد.

اجرای آبیاری نوین مجموعه «مینی‌وُرلد» در ملایر

مجید فرجی، شهردار ملایر گفت: اجرای سیستم آبیاری تحت فشار مجموعه گردشگری و توریستی مینی‌وُرلد (جهان کوچک) در حال انجام است و تاکنون ۱۵ میلیارد ریال برای بخش عمده‌ای از این پروژه هزینه شده است.

ورود شهرداری مشهد به حوزه اسکان زائر محدود خواهد شد

سیدجلیل با مشکی، معاون زیارت و گردشگری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: بر اساس آمار تحلیل ارائه شده، تنها ۴ درصد از زائران برای حضور در مشهد اسکانی پیش‌بینی نمی‌کنند که بر اساس این تحلیل بر آن شدیم که ورود بیش از حد به مقوله اسکان نداشته باشیم.

بهسازی مسیر ریل راه‌آهن قم در گرو تعیین تکلیف مالکیت زمین‌های اطراف

عباس حلوایی‌زاده، معاون فنی و عمرانی شهرداری قم گفت: بهسازی مسیر ریل راه‌آهن در گرو تعیین تکلیف مالکیت زمین‌های اطراف ریل بوده و به همین دلیل از اجرای پروژه جلوگیری شده است.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۳ آذر

اصلاح تقاطع و پیاده‌روسازی در شهرکرد با بیش از ۷ میلیارد تومان اعتبار

مجید احمدی، رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شهرکرد گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان اعتبار جهت اصلاح تقاطع‌ها و پیاده‌روسازی هزینه شده است.

شهرداری بجنورد میزبان اولین دوره فوتسال منطقه‌ای ۴ کشور خواهد بود

علی کشمیری، شهردار بجنورد گفت: شهرداری بجنورد میزبان اولین دوره فوتسال منطقه‌ای چهار شهرداری‌های کشور خواهد بود.

کد خبر 709276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.