توقیف خودرو شوتی در کنگاور با بیش از ۵۲۶ هزار عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف ۵۲۶ هزار و ۲۰۰ عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز به ارزش ۵ میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال در شهرستان کنگاور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد رستمی اظهار کرد: پس از اطلاع مأموران پاسگاه قره گزلو مبنی بر اینکه یک دستگاه خودرو سواری شوتی قصد انتقال تعداد قابل توجهی مواد محترقه غیرمجاز را دارد، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی خودرو شوتی مورد نظر شده و نسبت به توقیف و بازرسی از آن اقدام کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام گرفته ۵۲۶ هزار و ۲۰۰ عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز که طبق نظر کارشناسان ارزش آنها به ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال می‌رسید، کشف شد.

وی در پایان از دستگیری یک نفر در این راستا و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

کشف ۱۰ تن شکر قاچاق در کنگاور

فرمانده انتظامی کنگاور از کشف ۱۰ تن شکر قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ"حیدر حق جویان "در تشریح این خبر بیان داشت: مأموران انتظامی ایستگاه بازرسی "شهید زنگنه " هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: مأموران انتظامی شهرستان با هماهنگی مراجع قضائی در بازرسی از خودرو، مقدار ۱۰ تن شکر قاچاق کشف کردند که برابر اعلام کارشناسان، ارزش کالای مکشوفه ۳۰۰ میلیون تومان برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور ادامه داد، در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد، و از شهروندان خواست، هرگونه اطلاعات و اخبار در این زمینه را بلافاصله برای انجام اقدامات قانونی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 709169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.