استقبال مساجد استان اردبیل از تاسیس کانون‌های تخصصی خواهران

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: استقبال هیئت امنای مساجد استان اردبیل از تاسیس کانون‌های تخصصی خواهران بسیار خوب است و تاسیس کانون های تخصصی خواهران در استان اردبیل از ۴۰ باب گذشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مصطفی آمون عصر امروز _یکشنبه دوازدهم آذر_در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استقبال هیئت امنای مساجد استان اردبیل از تأسیس کانون‌های تخصصی خواهران بسیار خوب بوده و تأسیس کانون‌های تخصصی خواهران در استان اردبیل از ۴۰ باب گذشته است.

وی افزود: تخصصی شدن فعالیت‌های خواهران در عرصه‌های زن و خانواده، سبک زندگی، حجاب و عفاف، بزرگداشت فعالیت‌های ملی و مذهبی، آموزش و توانمندسازی بانوان و دختران در مقابله تهاجم فرهنگی دشمنان از مهم‌ترین اولویت برنامه‌های آن‌ها است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل با بیان این مطلب که نقش زن و مادر در جامعه باید تبیین شود، ادامه داد: امروز دشمن با تمام توان جایگاه خانواده در رأس آن نقش بانوان را در حریم خانواده نشانه گرفته و ضروری است تا برنامه‌های مناسب و تخصصی برای خنثی سازی این توطئه‌ها با محوریت مساجد انجام شود.

آمون خاطرنشان کرد: بانوان علاقمند در حوزه‌های فرهنگی و تربیتی می‌توانند فرم تقاضانامه تأسیس کانون ویژه خواهران را از سامانه زیست بوم بچه‌های مسجد به آدرس www.bachehayemasjed.ir دریافت کرده و با تأیید امام جماعت یا هیئت امنای مسجد اقدام به تأسیس کانون ویژه خواهران کنند.

کد خبر 709129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.