جنایات صهیونیست‌ها پیروزی حماس را تحت الشعاع قرار نمی‌دهد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به جنایات رژیم جعلی صهیونیستی گفت:خون این افراد بیگناه اثر خواهد کرد و پیروزی از آن فلسطین است و این جنایات نمی‌تواند پیروزی حماس را تحت شعاع قرار دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از مرکزی، حجت‌الاسلام محمدحسین موسی‌پور پیش از ظهر امروز _یکشنبه دوازدهم آذر_ در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی اظهار کرد: در طول یک سال گذشته رژیم غاصب صهیونیستی جنایت‌های بسیاری را در فلسطین مرتکب شده است.

وی افزود: عملیات طوفان‌الاقصی ابعاد بسیار گسترده‌ای داشت، این عملیات یک عملیات پیش‌دستانه بود که طراحی‌های رژیم صهیونیستی را برهم زد و در منطقه تمام نقشه آمریکا را به هم ریخت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه به تعبیر رهبر معظم انقلاب، این حمله ضربه جبران ناپذیری برای صهیونیست‌ها بود، تاکید کرد: این حمله در حالی رخ داد که اشراف اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در غزه بسیار بالا بود.

موسی‌پور ادامه داد: عملیات طوفان‌الاقصی ضربه حیثتی و نظامی سنگینی به صهیونیست وارد کرد، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور از آغاز عملیات طوفان‌الاقصی در ۷۲۰ نقطه کشور مراسم جشن و شادی این پیروزی بزرگ را برگزار کرد.

وی گفت: با آغاز بمباران‌ها، سه فراخوان عمومی برگزار شد که جمعیت خوبی حاضر شدند و آثار خوبی در تقویت روحیه مقاومت و رزمندگان داشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور افزود: جنایات رژیم صهیونیستی در این مدت بی‌سابقه و توأم با وحشی‌گری بوده است، دنیا این همه ستم و ظلم را می‌بیند و در مقابل ۱۵ هزار شهید که اکثر آن‌ها هم زنان و کودکان بی‌گناه بوده‌اند، سکوت کرده است.

مسلمانان باید از غزه در برابر رژیم صهیونیستی حمایت کنند

آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی با بیان اینکه غزه مسئله نخست جهان اسلام است، اظهار کرد: عملیات طوفان الاقصی زمینه‌ساز نابودی رژیم اشغالگر صهیونیستی است، مسلمانان باید با تمام توان از غزه در برابر رژیم جعلی حمایت کنند.

وی افزود: هم‌اینک تمامی آزادیخواهان جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین راهپیمایی برگزار می‌کنند و جنایت‌های رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار را محکوم می‌کنند.

امام جمعه اراک تصریح کرد: از آغاز حملات رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم غزه چند راهپیمایی با شکوه و بیشتر با سازمان‌دهی‌های مردمی در استان برگزار شد که جای قدردانی دارد.

دری نجف‌آبادی نقش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در صیانت از ارزش‌ها و هویت نظام را بی‌بدیل خواند و گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کانون مؤثر در اشاعه مؤلفه‌های فرهنگی در جامعه است.

وی ادامه داد: باید با برنامه‌ریزی کارشناسی، هجمه‌های فرهنگی دشمنان که پایه‌های نظام و اعتقادات جوانان را نشانه رفته است در نطفه خفه کرده و توطئه‌های دشمنان نظام اسلامی خنثی شود.

امام جمعه اراک اضافه کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در راستای آگاه‌سازی جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان باید با حراست از ارزش‌های انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل (ره) دستاوردهای جمهوری اسلامی را تبیین کند.

دری نجف‌آبادی گفت: تاکید رهبر معظم انقلاب بر زنده نگه داشتن و پویایی مناسبت‌های انقلاب اسلامی، تقویت و تحکیم ارزش‌ها و ارکان انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران و تحقق آرمان‌های امام خمینی (ره) است.

وی اظهار کرد: این مهم باید مورد توجه همه نهادها به ویژه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قرار گیرد.

کد خبر 709069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.