عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۲ آذر

در این بسته خبری از برخورد قاطع با هرگونه اجرای نماهای خارج از عرف در قم تا شهربازی جدید اهواز احداث می‌شود و بسته بزرگ برقی‌سازی ناوگان عمومی پایتخت نهایی شد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

مترو موجب رشد اقتصادی پایتخت مسکن مهر کشور می‌شود

مجتبی مرادی، شهردار پرند با اشاره به راه اندازی خط مترو پرند- تهران پس از ۱۸ سال گفت: تجهیز این ناوگان ریلی به شهر پرند به عنوان پایتخت مسکن مهر کشور، موجب پایداری رشد اقتصادی آن می‌شود.

نمایشگاه مفهومی زیارت در مشهد

جلیل بامشکی، معاون زیارت و گردشگری شهرداری مشهد گفت: نمایشگاه مفهومی زیارت؛ تجربه‌ای متفاوت از عالم اموات تا امید است که علاقه‌مندان می‌توانند بازدید متفاوتی از نمایشگاه داشته باشند.

شهربازی جدید اهواز در کیانشهر ساخته می‌شود

صادق کهوازی، رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اهواز از برنامه‌ریزی برای ساخت یک شهر بازی جدید خبر داد.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۲ آذر

برخورد قاطع با هرگونه اجرای نماهای خارج از عرف در قم

احمدرضا شفیعی، مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم از برخورد قاطع با هرگونه اجرای نمادهای مغایر با اصول و ضوابط معماری اسلامی ایرانی و نمای رومی خبر داد.

نهضت آسفالت شهر قشم با پیشرفت ۲۵ درصدی در حال انجام است

میرداد میردادی، شهردار قشم گفت: دور جدید نهضت آسفالت شهر قشم با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال و پیشرفت فیزیکی ۲۵ درصدی در حال انجام است.‌

مناسب‌سازی ۱۶۰ دستگاه تاکسی جهت استفاده توان یابان

اکبر فلاح، سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد به مناسبت ۱۲ آذر روز جهانی معلولین از پرداخت یارانه ۱۱۰ میلیارد ریالی این سازمان در حوزه سرویس مدارس استثنایی مشهد خبر داد.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۲ آذر

لایحه خرید پسماند خشک از مدارس به تصویب شورای اسلامی شهر تبریز رسید

لایحه شهرداری تبریز مبنی بر تجویز اجرای طرح جمع آوری پسماند شهری (خشک و خشکاله) به صورت تفکیک از مبدا از مدارس شهر با ۳۰ درصد مازاد از مبلغ پایه کمیته نرخ گذاری توسط شورای اسلامی شهر به تصویب رسید.‌

بسته بزرگ برقی‌سازی ناوگان عمومی پایتخت نهایی شد

آئین امضای قرارداد تأمین زیرساخت‌های برقی حمل‌ونقل عمومی با حضور شهردار تهران و هیئت چینی برگزار شد.‌

کد خبر 708984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.