بیمه‌ها به مسئولیت‌های اجتماعی خود پای‌بند باشند

استاندار کرمان گفت: حق بیمه پرداخت شده مردم استان کرمان مبلغ بالایی است و انتظار می‌رود شرکت‌های بیمه‌ای با ما همکاری کنند و به مسئولیت‌های اجتماعی خود پایبند باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، محمدمهدی فداکار امروز _شنبه یازدهم آذر_ در جمع مدیران شرکت‌های بیمه‌ای استان کرمان اظهار کرد: شرکت‌های استان عمدتاً قراردادهای بیمه خود را با نمایندگی‌های خارج از استان منعقد می‌کنند و این منابع از استان کرمان خارج می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه حداقل نیمی از حق بیمه پرداخت شده باید داخل استان بماند و به سرمایه‌گذاری معطوف شود، خواستار توجه شرکت‌های بیمه‌ای به توسعه استان کرمان شد و گفت: یکی از گرفتاری‌های بزرگ ما در استان تأمین مالی است و حق بیمه‌ها می‌تواند راهگشا باشد.

استاندار کرمان ادامه داد: حق بیمه پرداخت شده مردم استان کرمان مبلغ بالایی است و انتظار می‌رود شرکت‌های بیمه‌ای با ما همکاری کنند و به مسئولیت‌های اجتماعی خود پایبند باشند.

فداکار بر لزوم توجه به ظرفیت‌های ویژه استان کرمان در حوزه‌های مختلف معادن، کشاورزی و گردشگری توسط شرکت‌های بیمه‌ای تأکید کرد و گفت: اگر شرکت‌های بیمه‌ای موجود با ما همکاری نکنند، تشکیل یک کنسرسیوم از شرکت‌های بزرگ صنعتی استان در حوزه بیمه در برنامه خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات مؤثر شرکت‌های بیمه‌ای، مسئولیت‌های اجتماعی ناشی از درآمد استان است که باید در حوزه سرمایه‌گذاری یا تأمین منابع مالی استان صرف شود.

کد خبر 708873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.