کاشت ۱۱ هزار اصله نهال در سیستان و بلوچستان

مدیرکل منابع طبیعی استان سیستان و بلوچستان گفت: در قالب طرح ملی کاشت یک میلیارد درخت، امروز در سه شهرستان کنارک، ایرانشهر و زاهدان، تعداد ۱۱ هزار اصله نهال با مشارکت مردم و مسئولان کاشته خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان، عبدالله بامری امروز _شنبه یازدهم آذر_ در آئین آغاز طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت که با حضور فرماندار و مدیران کل ادارات جهاد کشاورزی و منابع طبیعی و مدیران دستگاه‌های وابسته در زاهدان برگزار شد، اظهار کرد: امروز در سه شهرستان کنارک، ایرانشهر و زاهدان، تعداد ۱۱ هزار اصله نهال با هدف دسترسی به اهداف این طرح و با مشارکت مردم و مسئولان کشت خواهد شد.

وی ادامه داد: طرح ملی کاشت یک میلیارد درخت به عنوان یکی از برنامه‌های اصلی سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور از پاییز سال گذشته ابلاغ و مقدمات آن از جمله افزایش ظرفیت تولید نهالستان‌ها و پیش‌بینی عرصه‌های کاشت از همان زمان آغاز شده است.

کاشت ۱۱ هزار اصله نهال در سیستان و بلوچستان

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری سیستان و بلوچستان افزود: برنامه امسال در سیستان و بلوچستان، کاشت ۵ میلیون اصله نهال با مشارکت مردم، دستگاه‌های اجرایی، صنایع، جهاد کشاورزی، ارگان‌های نظامی و انتظامی و منابع طبیعی در عرصه‌های استان است.

بامری خاطرنشان کرد: روند کاشت نهال در این طرح از ۱۱ آذر آغاز شده و تا پایان سال به تناسب زمان و شرایط اقلیمی در همه شهرستان‌ها تداوم خواهد داشت.

کد خبر 708768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.