بهشت زمستانی خلوت اروپا برای گذراندن کریسمس

تارتو در استونی شهری زیبا و یک بهشت جادویی است که در زمستان به یکی از بهترین بازارهای کریسمس اروپا تبدیل می‌شود، جمعیت پایین گردشگران این شهر آن را به بهترین مقصد گردشگری برای گذراندن کریسمس تبدیل می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری، تارتو قدیمی‌ترین و دومین شهر بزرگ استونی پس از تالین (پایتخت) است که در نیمه جنوبی کشور و ۱۸۷ کیلومتری جنوب شرقی پایتخت استونی قرار دارد.

این شهر اغلب به‌عنوان مرکز فکری کشور در نظر گرفته می‌شود، به‌ویژه که قدیمی‌ترین و معتبرترین دانشگاه استونی را در خود جای داده است، قدمت بیشتر ساختمان‌های این شهر قدیمی به قرن هجدهم باز می‌گردد و بسیاری از مردم محلی، آن را پایتخت واقعی استونی می‌نامند.

بهشت زمستانی خلوت اروپا برای گذراندن کریسمس

تارتو، بهشت جادویی استونی

تارتو با وجود مناظر چشمگیر، معماری نئوکلاسیک زیبا، آلاچیق‌های شیشه‌ای پر زرق‌وبرق و مردمانی خون‌گرم یک بهشت جادویی در اروپا به‌شمار می‌رود.

شهر در تعطیلات زمستانی به یک شهر کریسمس بی‌نظیر تبدیل می‌شود، با این حال جواهری نسبتاً ناشناخته در استونی است که سالانه تنها حدود ۲۵۵ هزار گردشگر را به خود جذب می‌کند، این رقم در مقایسه با پایتخت کشور، تالین، با ۱.۷ میلیون گردشگر سالانه بسیار کم، اما برای کسانی که به‌دنبال گذراندن کریسمس در بهشتی خلوت و زیبا هستند گزینه‌ای عالی است.

بهشت زمستانی خلوت اروپا برای گذراندن کریسمس

کریسمس در تارتو

مردم محلی تارتو تعطیلات کریسمس را با پوشیدن لباس‌های سنتی استونیایی، پای‌کوبی، آتش‌بازی نوشیدنی‌های داغ و شیرینی‌های زنجبیلی جشن می‌گیرند و برای بچه‌ها، خانه‌های حصیری زیبا، تاب و چرخ فلک بر پا می‌کنند، مرکز این شهر همچنین میزبان یک لوستر کریسمس درخشان و درخت تزئین‌شده فوق‌العاده بی‌نظیری است و به‌عنوان روح شهر توصیف می‌شود.

میدان مرکزی این شهر دیدنی و بکر مملو از رستوران‌ها و کافه‌های دنج است و ایوان‌های تابستانی آن در زمستان، به‌ویژه دسامبر به بازار کریسمس و پیست یخ تبدیل می‌شود.

دسترسی به این بهشت زمستانی که تنها دو ساعت و چهل‌وپنج دقیقه از لندن فاصله دارد، از تالین با قطار در کمتر از سه ساعت امکان‌پذیر است.

تارتو همچنین دارای تاریخ باشکوهی است که می‌توان آن را در دانشگاه قرن هفدهمی و موزه سلول‌های کا. گ‌.ب جست‌وجو کرد که در همان شرایط کلاسیک اتحاد جماهیر شوروی نگهداری با پرتره‌هایی از استالین نگهداری می‌شوند.

بهشت زمستانی خلوت اروپا برای گذراندن کریسمس

کد خبر 708471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.