دریافت ۹ هزار پیام از شهروندان در سامانه ۱۳۷/ بررسی و اقدام در سریعترین زمان ممکن

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری اردبیل گفت: مطابق آمار سیستمی برخط در سال‌جاری ٩ هزار پیام از طرف شهروندان توسط کارشناسان این سامانه دریافت و جهت بررسی و اقدام به حوزه‌های مختلف ارجاع شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، ظهر امروز _جمعه دهم آذر_ با هدف ارتقا و بهبود سطح کیفی خدمات رسانی و افزایش رضایتمندی شهروندان، جلسه ارزیابی کیفی عملکرد مرکز فوریت‌های سامانه ١۳٧ خدمات شهری با حضور معاونین محیط زیست و خدمات و برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی مدیران مناطق پنجگانه، سازمان‌ها و مدیران ذی‌ربط در سالن جلسات سردار شهید سلیمانی معاونت محیط زیست و خدمات شهری برگزار شد.

در این جلسه شهرام جوادزاده معاون محیط زیست و خدمات شهری با اشاره به نقش و اهمیت سامانه ١٣٧ در انعکاس مشکلات و دغدغه‌های شهروندان به مجموعه مدیریت شهری و تأثیرگذاری آن در میزان رضایتمندی شهروندان خاطرنشان کرد: قطعاً هدف ما این است که با کاهش زمان پاسخگویی و اقدام به موقع و بدون وقفه در مرتفع نمودن مسائل و مشکلات شهروندان در حوزه‌های مختلف کارگشا و تأثیرگذار باشیم.

وی، سامانه فوریت‌های خدمات شهری ١٣٧ را سامانه ارتباط مستقیم و بدون واسطه شهروندان با شهرداری عنوان کرد و افزود: مطابق آمار سیستمی برخط در سال‌جاری ٩ هزار پیام از طرف شهروندان توسط کارشناسان این سامانه دریافت و جهت بررسی و اقدام به حوزه‌های مختلف ارجاع می‌شود و همکاران ما در سریع‌ترین زمان نسبت به رفع مسائل مربوط اقدام می‌کنند.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری اردبیل ضمن تشریح آمار و شاخص‌های مرتبط با سامانه ١٣٧ در مقایسه با سال گذشته؛ از ارتقا و بهبود این شاخص‌ها در افزایش میزان رضایتمندی شهروندان خبر داد اظهار کرد: مدیران مناطق و سازمان‌های مرتبط با پاسخگویی مناسب و رفع سریع مشکلات شهروندان بیش از پیش در پیشگیری از بروز مسائل و ناهنجاری‌های شهری تلاش کنند.

جوادزاده در پایان با تقدیر از مشارکت و دغدغه شهروندان در انعکاس مشکلات و مسائل مختلف شهری جهت داشتن شهری زیبا و شایسته تصریح کرد: همکاران تلاشگر ما ضمن رسیدگی به مشکلات مطرح شده به دنبال شناسایی آسیب‌ها، موانع و سپس تقویت آن‌ها هستند و با برگزاری ماهانه این جلسات با بررسی موارد ذکر شده به دنبال خدمات رسانی بهتر به شهروندان هستیم.

کد خبر 708448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.