عصرانه خبری شهرهای ایران در ۷ آذر

در این بسته خبری از چراغ قرمز تردد ناوگان حمل بار در کلان‌شهر شیراز روشن شد تا مازوت‌سوزی دلیل آلودگی هوای تهران است و تصویب چهار طرح سرمایه‌گذاری جدید شهرداری بجنورد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

تحویل ۲ هزار و ۷۰۷ تن قیر رایگان به شهرداری تربت‌حیدریه

وحید فرخ تبار، شهردار تربت حیدریه گفت: دولت از محل سهمیه قیر رایگان شهرستان در سال‌های ۱۴۰۰، ۱۴۰۱ و امسال ۲ هزار و ۷۰۷ تن قیر رایگان به این شهرداری تحویل داده است.

مازوت‌سوزی دلیل آلودگی هوای تهران است

سوده نجفی، رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران، «مازوت سوزی» را از دلایل مهم آلودگی هوای پایتخت در ۶ ماهه دوم سال عنوان کرد و خواستار توضیح سازمان حفاظت از محیط زیست در زمینه اجرا نشدن قانون هوای پاک شد.

چراغ قرمز تردد ناوگان حمل بار در کلانشهر شیراز روشن شد

آرش نعمتی، رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری شیراز گفت: با تأیید شورای ترافیک استان فارس طرح تردد مکانی و زمانی ناوگان بار در این شهر به سه محدوده قرمز، زرد و سبز تقسیم می‌شود.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۷ آذر

رفع نواقص خط ۱ قطار شهری تبریز تا پایان سال جاری

یعقوب هوشیار، شهردار تبریز از جابجایی روزانه ۴۰ تا ۵۰ هزار مسافر توسط ناوگان ریلی شهری در خط یک مترو تبریز خبر داد و گفت: نواقص تهویه، اطفا حریق، سیگنالینگ و مخابرات خط یک مترو تا پایان سال رفع می‌شود.

طرح جامع پدافند غیر عامل یزد تأیید و ابلاغ شد

حمید رضا رحیمدل، معاون خدمات شهری شهرداری یزد گفت: سازمان پدافند غیر عامل کشور طرح جامع پدافند غیر عامل یزد را تأیید و برای ابلاغ به استانداری ارسال کرده است.

تصویب ۴ طرح سرمایه‌گذاری جدید شهرداری بجنورد

محسن روشن ضمیر، مدیر اداره سرمایه گذاری شهرداری بجنورد گفت: اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد چهار طرح جدید سرمایه‌گذاری شهرداری بجنورد را در قالب بسته جدید سرمایه‌گذاری مصوب و تأیید کردند.

شهرداری لایحه معطل مانده در شورای شهر یزد ندارد

عزیزالله سیفی، رئیس شورای شهر یزد با اشاره به اینکه بین شهرداری و شورای شهر یزد تعامل بسیار خوب و سازنده‌ای وجود دارد، گفت: هیچ لایحه ارسالی از شهرداری در شورای شهر یزد معطل نمی‌شود.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۷ آذر

برای ساماندهی دست‌فروشان پایتخت بیش از ۲۵۰ هزار مترمربع زمین نیاز است

سعید بیگی، مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران گفت: برای ساماندهی دست‌فروشان در تهران حداقل به ۲۰ تا ۳۰ هزار غرفه سه در سه متر نیاز داریم.

درخواست اصلاحیه بودجه شهرداری بجنورد تصویب شد

یوسف مغروری، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر بجنورد از تصویب درخواست اصلاحیه بودجه شهرداری بجنورد به مبلغ ۶۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان خبر داد.

کد خبر 707701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.