نامه تشکر اسیر اسرائیلی از رفتار نیروهای حماس

گردان‌های القسام نامه یکی از اسرای زن اسرائیلی را منتشر کردند که خطاب به مجاهدان و فرماندهان این جنبش و کسانی است که در دوران اسارت، با این اسیر صهیونیست همراه بوده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، گردان‌های القسام نامه یکی از اسرای زن اسرائیلی را منتشر کردند که خطاب به مجاهدان و فرماندهان این جنبش است؛ کسانی که در دوران اسارت، با این اسیر صهیونیست همراه بوده‌اند.

این اسیر در نامه خود نوشته است: خطاب به ژنرال‌هایی که در هفته‌های اخیر با من همراه بودند. من صمیمانه و از اعماق قلبم، قدردان شما هستم. از انسانیت غیر عادی شما نسبت به دخترم امیلیا تشکر می‌کنم».

وی با بیان اینکه نیروهای القسام برای این دختر اسرائیلی، مانند پدر و مادر بودند، گفت: او همه شما را دوست خود می‌داند، نه تنها دوست، بلکه یاور واقعی.

در این نامه آمده است: از صبر شما در قبال دخترم سپاسگزارم. بچه‌ها نباید اسیر شوند، ولی به فضل شما و سایر انسان‌های شریفی که در مسیر دیدیم، دخترم، خودش را ملکه غزه می‌داند. من تا ابد، مدیون شما هستم؛ زیرا وی، بدون هیچ شوک روحی، از اینجا خارج شد.

اسیر اسرائیلی در پایان نوشت: کاش در این جهان، تقدیر این گونه بود که دوستان واقعی برای هم باشیم. برای همه شما و خانواده‌هایتان، آرزوی صحت و سلامتی دارم.

کد خبر 707582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.