کاهش محسوس دمای هوا در گلستان

مدیرکل هواشناسی گلستان از کاهش ۱۰ تا ۱۴ درجه‌ای دمای هوا از بامداد روز سه‌شنبه خبر داد و گفت: از اواخر امروز دوشنبه، وزش باد نسبتاً شدید و پدیده گرد و غبار برای مناطق مستعد استان پیش‌بینی می‌شود.

امان محمد کمالی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در گلستان از پایداری جوی تا بعد از ظهر روز دوشنبه خبر داد و اظهار کرد: آسمان استان برای روز دوشنبه صاف تا قسمتی ابری خواهد بود، اما برای اواخر وقت وزش باد نسبتاً شدید و پدیده گردوغبار را برای منطق مستعد استان شاهد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه از بامداد سه‌شنبه سامانه بارشی وارد استان می‌شود، افزود: برای روز سه‌شنبه پوشش ابر، پدیده رگبار و رعدوبرق و در مناطق مرتفع کوهستانی ریزش برف را شاهد خواهیم بود.

مدیرکل هواشناسی گلستان با بیان اینکه احتمال وقوع تگرگ در ارتفاعات وجود دارد، خاطرنشان کرد: دمای هوای استان از روز آینده ۱۰ تا ۱۴ درجه سانتی‌گراد کاهش پیدا می‌کند.

کمالی نسبت به آب‌گرفتگی معابر و احتمال بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها هشدار داد و تاکید کرد: لغزندگی جاده‌ها و اختلال در تردد جاده‌ای از دیگر مواردی است که تا روز چهارشنبه هفته جاری در استان محتمل است.

کد خبر 707395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.