مساجد مسئله‌یابی مشکلات محلات را بر عهده گیرند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران گفت: مشکلات محله باید با محوریت مسجد محله رفع شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، عزیززاده گرجی امروز _یکشنبه پنجم آذر_ در در تجمع پازواری‌های بابلسر، اظهار کرد: مسجد باید قرارگاه و محل تأمین نیازهای محله باشد.

وی با تاکید بر اینکه مشکلات محله باید با محوریت امام جماعت مسجد محله مرتفع شود، افزود: افراد ستاد محله باید صاحب نفوذ، خوش رو و پیشرو، خلاق و نوآور، صبور و شکیبا، توانمند در جذب مردم، منعطف، به دور از تعصب، توانمند در کار تیمی، ارتباط‌گیری مستمر با همگان، راهگشا و زمینه ساز تعاملات حاکمیتی و مردمی، ایجاد اعتماد و اقناع موثران محله و فعال در شبکه‌های اجتماعی باشد.

معاون استاندار مازندران با تاکید بر اینکه مساجد باید متشکل از هیئت‌های اندیشه‌ورز باشند، تصریح کرد: ستاد محلی مسجد باید نیازسنجی، ظرفیت‌شناسی و مسئله‌یابی و حل مسئله کند.

عزیززاده گرجی با بیان اینکه برای رفع مشکلات محلات، مسئولان محلات، شورا، پایگاه بسیج خواهران و برادران و کانون فرهنگی همدل و همراه باشند، گفت: هر روستا و هر محله باید نیازها و توانمندی‌های خود را لیست کند تا به موقع از ظرفیت‌ها برای رفع نیازها بهره گرفته شود.

وی با تاکید بر ضرورت سپردن امور به مردم، تاکید کرد: حاکمیت مردم بر امور در اولویت قرار دارد و باید مردمی‌سازی امور با شدت بیشتری مورد توجه باشد.

کد خبر 707257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.