عصرانه خبری شهرهای ایران در ۵ آذر

در این بسته خبری از آغاز طرح جمع‌آوری کودکان کار در بوشهر تا متروی پرند پنج‌شنبه هفته جاری افتتاح می‌شود و گرمخانه‌های بجنورد آماده پذیرش بی‌خانمان‌ها است را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

به‌روزرسانی تجهیزات شهرداری‌های استان سمنان در دستور کار است

همت هادیان، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان گفت: تجهیز و به‌روز رسانی ماشین‌آلات و ناوگان شهرداری‌های این استان به منظور ارتقای کیفیت خدمات در دستور کار است.

از ابتدای سال تاکنون ۸۰۰ پروژه به بهره‌برداری رسیده است

مجید باقری، معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران اعلام کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۸۰۰ پروژه شهری در پایتخت تکمیل و به بهره برداری رسیده است.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۵ آذر

سیر قانونی جمع‌آوری جرثقیل‌های برج‌های دوقلو در دست انجام است

داریوش بارانی بیرانوند، شهردار خرم آباد گفت: جمع‌آوری جرثقیل‌های عظیم‌الجثه برج‌های دوقلوی خرم آباد در حال طی فرآیندهای قانونی است و شرکت معین کوثر و دِبله (شرکت مالک جرثقیل‌ها) باید هرچه سریع‌تر آنها را جمع آوری کنند.

مترو پرند پنج‌شنبه هفته جاری افتتاح می‌شود

محسن هرمزی، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: در توسعه مترو ۶ ایستگاه و ۲۹ کیلومتر را اجرایی کرده‌ایم و پنج ایستگاه به بهره‌برداری رسید و پنج شنبه هفته جاری نیز ایستگاه مترو پرند افتتاح می‌شود. ما تکلیف خود را در مترو انجام داده‌ایم و جلوتر از تکالیف هستیم.

گرمخانه‌های بجنورد آماده پذیرش بی‌خانمان‌ها است

سیدمحمدعلی کشمیری، شهردار بجنورد گفت: گرمخانه مرکز خراسان شمالی در فصل سرما برای پذیرش افراد بی‌خانمان و معتادان تجهیز و آماده شد.

آغاز طرح جمع‌آوری کودکان کار در بوشهر

امیر حسین احمدپور، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر گفت: طرح جمع آوری کودکان کار با همکاری دستگاه‌های متولی در این شهر آغاز شد.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۵ آذر

بیش از ۱۰۰ متکدی در مهاباد ساماندهی شدند

کامل مولودی، سرپرست اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری مهاباد گفت: ۱۰۲ متکدی و کارتن خواب در مناطق مختلف سطح شهر شناسایی، جمع آوری و ساماندهی شدند.

کد خبر 707193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.