وسلین و فدراسیون هندبال در انتهای مسیر همکاری / مرد مونته‌گرویی از ایران می‌رود؟

با توجه به اشاره تلویحی رئیس فدراسیون هندبال، ادامه همکاری با وسلین وویوویچ در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته و احتمالاً به زودی سرمربی جدید این تیم معرفی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اسفند سال گذشته فدراسیون هندبال قرارداد وسلین وویوویچ را تمدید کرد و این مربی هدایت تیم ملی کشورمان در بازی‌های آسیایی هانگژو را برعهده داشت که نتیجه‌ای در بر نداشت.

تیم ملی هندبال ایران در مسابقات انتخابی المپیک پاریس نیز نتوانست سهمیه کسب کند تا عملاً حضور این مربی سرشناس چندان بهره‌ای برای تیم ملی نداشته باشد.

وویویچ به‌عنوان بازیکن عناوین زیادی در هندبال کسب کرده و در جایگاه مربی نیز سابقه قهرمانی با تیمش در جام باشگاه‌های اروپا را دارد و زمانی که سرمربیگری تیم کشورمان را عهده‌دار شد، خوش‌بینی زیادی نسبت به حضور او در تیم ملی وجود داشت.

در پی توافق فدراسیون هندبال باشگاه سپاهان، در مسابقات هندبال جام باشگاه‌های آسیا که به میزبانی اصفهان برگزار شد، این مربی نامدار هدایت طلایی‌پوشان را در اختیار گرفت، اما رتبه پنجمی، نتیجه قابل قبولی نبود و با هر مربی دیگری هم این نتیجه به دست می‌آمد.

رئیس فدراسیون هندبال در جریان اعلام همکاری با مربی مصری برای تیم ملی جوانان، اعلام کرد ممکن است همکاری این سرمربی اهل مونته‌نگرو با ایران تا یکی دو روز آینده به پایان برسد.

فدراسیون دلیل خاصی برای قطع همکاری با وویویچ عنوان نکرده، اما به نظر می‌رسد با توجه به عملکرد این مربی در مدت حضورش در ایران، رقم پیشنهادی او برای همکاری معقول نباشد.

کد خبر 707139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.