ظرفیت‌های شهر اراک برای دستیابی به رشد بیشتر از برنامه‌های امروز است

رئیس شورای اسلامی شهر اراک گفت: ظرفیت های این شهر برای دستیابی به رشد شهرنشینی مدرن بسیار بیشتر از برنامه‌های امروز است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از اراک، داوود قربانی عصر امروز_ شنبه چهارم آذر_ در آئین معارفه شهردار اراک اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب به افزایش نشاط اجتماعی و امید تاکید بسیاری دارند اما متأسفانه شهر اراک در این حوزه دارای پایین‌ترین سطح است.

وی افزود: مدیریت شهری اراک تسریع در عملیات اجرایی پروژه منطقه گردشگری نور الشهدا (گردو) را در دستور کار خود قرار داده و امروز بسیاری از زیرساخت‌های اساسی در این منطقه عملیاتی شده است.

رئیس شورای شهر اراک تصریح کرد: باید توجه داشت که افزایش نشاط اجتماعی در اراک تنها با تفرجگاه نور الشهدا محقق نمی‌شود، بنابراین مسؤولین باید تلاش کنند تا با همکاری‌های لازم طرح‌های دیگری هم به بهره برداری برسد.

وی اضافه کرد: از ابتدای آغاز به کار شورای شهر دوره ششم با همت کارکنان شهرداری بسیاری از کارهای بر زمین مانده در حوزه مدیریت شهری ساماندهی و عملیاتی شد.

قربانی گفت: در دوره سرپرستی قاسمی تحولات عمرانی ویژه‌ای در شهر اراک رخ داد که در این زمینه نیز باید از مدیران ارشد استانی بابت حمایت‌های گسترده‌ای که از مدیریت شهری داشتند، قدردانی کرد.

وی ادامه داد: شورای شهر امیدوار است انسجام بین شهرداری با سایر نهادها بیش از گذشته افزایش یابد و مسؤولین با یک همدلی و وحدت سبب رشد این کلان‌شهر شوند.

رئیس شورای اسلامی شهر اراک با اشاره به برخی از اقدامات شهرداری در دو سال گذشته اظهار کرد: از ابتدای فعالیت دوره ششم مدیریت شهری ۱۰۰ دستگاه اتوبوس و ۷۰ دستگاه میدل‌باس به ناوگان حمل و نقل عمومی اضافه شده است.

وی افزود: در راستای کاهش آلودگی هوا بسیاری از خودروهای فرسوده و آلاینده با خودروهای کم مصرف جایگزین شدند.

قربانی تاکید کرد: وحدت و همدلی بین شورای شهر، شهرداری و سایر نهادها بسیار حائز اهمیت است و انتظار می‌رود این امر با حضور محمودی شهردار اراک به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد و این شهر به رشد و بالندگی خود دست یابد.

وی اضافه کرد: در دو سال ابتدای شورای شهر دوره ششم بسیاری از پروژها با تسریع عملیات‌های عمرانی مورد بهره برداری قرار گرفت و در هفته‌های آتی هم پروژه تقاطع غیر همسطح میدان امام خمینی (ره) چند ماه قبل از برنامه زمانی خود به بهره برداری می‌رسد.

ظرفیت های شهر اراک برای دستیابی به رشد بیشتر از برنامه های امروز است

کد خبر 707053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.