شناسایی بیش از ۸۵ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی یزد

فرمانده یگان حفاظت از اراضی کشاورزی استان گفت: از ابتدای سال بیش از ۸۵۰ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی زراعی و باغی استان یزد شناسایی شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان یزد، سرهنگ سعید مروتی اظهار کرد: مجموع وسعت تغییر کاربری‌های شناسایی شده را به استناد گزارش‌های سامانه جامع اطلاعات مکانی سازمان امور اراضی کشور، بیش از ۱۶ هکتار اعلام و بر مقابله و اقدام قانونی تا بازگشت تمامی عرصه‌های شناسایی شده به چرخه تولید تاکید کرد.

وی تعامل و همراهی دستگاه قضا و فرماندهی انتظامی استان و همچنین فرمانداری‌ها و بخشداری‌های شهرستان‌ها با یگان حفاظت از اراضی کشاورزی در مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی را بسیار مناسب توصیف کرد و تقویت یگان حفاظت از اراضی کشاورزی شهرستان‌ها را از اولویت‌های فرماندهی یگان حفاظت از اراضی کشاورزی سازمان امور اراضی کشور دانست.

فرمانده یگان حفاظت از اراضی کشاورزی استان یزد با هشدار به متخلفان تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی در برخورد قاطع با پدیده زمین‌خواری، از پایش و رصد مستمر اراضی کشاورزی توسط یگان حفاظت از اراضی کشاورزی مستقر در مدیریت‌های جهاد کشاورزی شهرستان‌ها خبر داد.

کد خبر 706802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.