خدمت مسئولان به مردم با روحیه جهادی و بسیجی

امام جمعه سمیرم گفت: مسؤولان با روحیه بسیجی و جهادی کار کنند تا موفق شوند و مملکت را بسازند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمیرم، حجت‌الاسلام حسین دیانی ظهر امروز_ جمعه چهارم آذر ماه_ در خطبه‌های نماز جمعه سمیرم، ضمن عرض تبریک هفته بسیج اظهار کرد: چهل سال پیش امام خمینی (ره) دستور تشکیل بسیج را دادند و امروز آن نگاه و تفکر بسیجی را می‌بینید.

وی افزود: بسیج یعنی کسی که در کارها از دیگران سبقت می‌گیرد و بر سر عهدی که بسته می‌ایستد و ما این تفکر را صادر کردیم وقتی شیعیان در کل جهان ایستاده‌اند.

امام جمعه سمیرم تصریح کرد: آمریکا و اسرائیل از این تفکر می‌ترساند وقتی یمنی‌ها کسی که نه قدرت سایبری دارد و نه قدرت نظامی، جلوی کشتی اسرائیلی را می‌گیرد و ۵۲ نفر را دستگیر می‌کند و به تمام دنیا مخابره می‌کنند که ما تفکر بسیجی داریم.

وی خاطرنشان کرد: ما هیچ چیز نداریم و فقط خدا را داریم؛ مردم غزه، حماس و مقاومت همین کار را می‌کنند و این شبکه‌ای که حاج قاسم درست کرده‌است مبنای همین تفکر است؛ ایستاده‌اند و فقط خدا را دارند و خدا همه چیز است.

حجت‌الاسلام دیانی عنوان کرد: بچه‌های بسیج ما با همین تفکر رشد کردند و به اینجا رسیدند و در این هفته می‌بینیم که چه خدماتی ارائه دادند؛ ما تفکرمان را صادر کردیم که پایه‌های غرب را متزلزل می‌کند، نظم نوین جهانی را ما رقم می‌زنیم و اسرائیل قطعاً نابود خواهد شد؛ ما نظم را با استقامت روحیه بسیجی تعریف خواهیم کرد.

وی در ادامه ضمن تشکر از حضور پرشور مردم، مسؤولان، فرهنگیان و دانش‌آموزان در راهپیمایی حمایت از مردم غزه گفت: اگر مسؤولان با روحیه بسیجی و جهادی کار کنند موفق می‌شوند و هیچ راهی نیست مگر با همین روحیه کار کنین و مملکت را بسازیم.

امام جمعه سمیرم در پایان از مسؤولان خواست تا با وحدت، همفکری و همدلی مشکلات، نواقص و گرفتاری مردم را برطرف کنیم و شهرستانی آباد بسازیم.

کد خبر 706746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.