در غرفه «بسیج، ورزش نشاط معنویت» چه گذشت؟

همایش جامعه ورزش استان اصفهان در حسینیه بزرگ ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) برگزار شد.

به گزارش خبرنگاری ایمنا، در همایش جامعه ورزش استان اصفهان که شامگاه _پنجشنبه دوم آذر ماه_ در حسینیه بزرگ ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) به انجام رسید، مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان اصفهان اظهار کرد: برگزاری مجموعه نمایشگاه‌ها باعث می‌شود مردم با مأموریت و ظرفیت‌های مختلف پایگاه‌های بسیج آشنا شوند.

وحید رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بخشی از افراد جامعه در پایگاه‌های بسیج و مساجد حضور پیدا نمی‌کنند و نسبت به فعالیت‌های بزرگی که توسط سازمان بسیج مستضعفان انجام می‌شود آگاه نیستند.

وی ادامه داد: هر کدام از اقشار جامعه از جمله کشاورزان، کارگران، کارمندان، مداحان، پزشکان، پرستاران، دانشجویان و دانش آموزان و کلیه اقشاری که در مجموعه‌های مختلف کشور فعالیت می‌کنند به صورت تخصصی در مجموعه سازمان بسیج ورزشکاران دارای مسئولیت و انجام مأموریت هستند.

در غرفه «بسیج، ورزش نشاط معنویت» چه گذشت؟

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان اصفهان تصریح کرد: برگزاری این مجموعه نمایشگاه‌ها باعث می‌شود مردم با مأموریت و ظرفیت‌های مختلف پایگاه‌های بسیج آشنا شوند.

وی افزود: بسیج به فرمان امام در آذرماه سال ۱۳۵۸ تشکیل شد که ثمره آن پیروزی در هشت سال دفاع مقدس بود.

رجبی گفت: اکنون شاهد مبارزات مردمانی در غزه هستیم که اگر مردم از این رزمندگان نبودند و اگر رزمندگان حماس از این مردم نبودند هیچ گاه این مقاومت ستودنی شکل نمی‌گرفت.

وی با بیان اینکه در کشور ما نیز چنین مقاومتی صورت گرفت، اظهار کرد: حضور پررنگ توده‌های مردم در مجموعه گردان‌ها، لشکرها و جبهه‌های مختلف جنگ حق علیه باطل موجب پیروزی انقلاب شد.

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان اصفهان ادامه داد: فعالیت‌های بسیج بعد از این جنگ در حوزه‌های مختلفی از جمله جبهه‌های فرهنگی، امنیتی و موارد از این دست ادامه یافت که این فرآیند موجب الگوبرداری سایر کشورها شد.

در غرفه «بسیج، ورزش نشاط معنویت» چه گذشت؟

ورزش سلامت روحی و جسمی افراد را تضمین می‌کند

روح الله معظم، مسئول تربیت بدنی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان اظهار کرد: با اجرای این برنامه سعی داشتیم مردم و بسیجیان را نسبت به فعالیت حوزه ورزش آشنا کرده و آنها را به نمایش بگذاریم.

وی ادامه داد: فعالیت‌های عملی در رشته‌های مختلف باعث شد جوانان، نوجوانان و بزرگسالان برای بازی‌ها رغبت نشان داده و در آن شرکت کنند.

مسئول تربیت بدنی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان تصریح کرد: فعالیت‌های ورزشی از قبیل تیراندازی بادی، تیراندازی با کمان، آموزش لیوان چینی، معرفی ورزش‌های همگانی و معرفی پایگاه‌های استعدادیابی ورزشی بسیج در سطح استان مواردی است که در این غرفه ارائه می‌شود.

وی افزود: توصیه می‌کنم جوانان به سمت ورزش بیایند، چرا که سلامت روحی و جسمی افراد را تضمین کرده و باعث رشد و ورود آنها به تیم ملی و صحنه‌های جهانی می‌شود.

در غرفه «بسیج، ورزش نشاط معنویت» چه گذشت؟

باید کارهای عملی در غرفه‌ها اجرا شوند

در ادامه پیمان گرامی، رئیس هیئت شنا استان اصفهان اظهار کرد: در این غرفه تمام ورزش‌های باشگاه مقاومت و تربیت سپاه معرفی می‌شوند.

وی با بیان اینکه از غرفه ورزشی استقبال خوبی شده است، ادامه داد: رسالت ما نشان دادن بعد قهرمانی در هیئت شنا است؛ از این رو در هیئت شنای مقاومت با در نظر گرفتن بعد همگانی برای تمامی اقشار به ویژه قشر ضعیف آموزش‌های ویژه‌ای را ارائه می‌دهیم.

رئیس هیئت شنا استان اصفهان با اشاره به اینکه امیدوار هستیم فعالیت‌های عملی ادامه‌دار باشند، تصریح کرد: باید کارهای عملی در غرفه‌ها اجرا شوند؛ در همین راستا در غرفه ورزشی با اجرای کارهای عملی سعی کردیم افراد را در فضا و حس و حال فرایند کار قرار دهیم.

وی افزود: خواسته غرفه‌ها در زمینه دستاوردهای ورزش بسیج بود که امروز سه دستاورد سامانه نرم‌افزار واترپلو به همت پایگاه باشگاه مقاومت هیئت شنا بسیج رو نمایی شده و از دو کتاب نیز رو نمایی خواهد شد.

در غرفه «بسیج، ورزش نشاط معنویت» چه گذشت؟

استقبال خوب از غرفه ورزشی

در ادامه نیز نایب رئیس هیئت تیر اندازی با کمان بسیج استان اصفهان اظهار کرد: در غرفه ورزشی افراد طی توضیحاتی با رشته تیر و کمان و موارد آن آشنا می‌شوند.

فرانک رحیمی ادامه داد: پس از آن افراد می‌توانند بدون محدودیت سنی عضو کانون شده و در فعالیت‌ها مشارکت کنند.

وی تصریح کرد: میزان استقبال مردم از غرفه «بسیج، ورزش نشاط معنویت» خوب بوده و استقبال قابل توجهی از رشته تیراندازی با کمان شده است.

کد خبر 706643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.