با کمبود سالن برای اجراهای هنری مواجه هستیم/ آمادگی دولت برای بیمه اصحاب رسانه

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در دوسال اخیر پررونق‌ترین دوره فرهنگ و هنر کشور را داشته و حتی در حال حاضر با مسئله کمبود سالن برای اجراهای هنری مواجه هستیم.

محمدمهدی اسماعیلی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ایمنا با تاکید بر اینکه برای برگزاری کنسرت‌ها در تمام کشور روندی روشن و واضح داریم، اظهار کرد: در دو سال اخیر پررونق‌ترین دوره فرهنگ و هنر کشور را داشته و حتی در حال حاضر با مسئله کمبود سالن برای اجراهای هنری مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه هزاران اجرا در کشور داریم، گفت: گاهی ممکن است سوتفاهم‌هایی پیش بیاید که حل می‌شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد: اخیراً در اجلاس استانداران به آن‌ها توضیح دادم تا با ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هماهنگ باشند و وزیر کشور نیز به استانداران ابلاغیه زده که تمام مجوزهای فرهنگی هنری مطابق نظر ادارات کل فرهنگ انجام شود.

اسماعیلی همچنین در خصوص تخصیص بودجه برای بیمه خبرنگاران تصریح کرد: در زمان آغاز کار ۴ هزار و ۲٠٠ نفر از خبرنگاران در صندوق هنر عضو بودند که این تعداد به ۱۲ هزار و ۵٠٠ نفر رسیده و دولت نیز موافقت کرد تا همه اهالی فرهنگ، هنر و رسانه فاقد بیمه تحت پوشش قرار بگیرند و آمادگی آن را داشته و دولت نیز منابع را در صندوق پیش‌بینی کرده و به سرعت عملیاتی خواهیم کرد.

کد خبر 706591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.